Porsche GT2 RS
Nazwa RS w świecie Porsche oznacza osiągi i doznania z górnej półki. Serię zapoczątkował model 911 2.7 RS z 1973 roku. Przepis jest prosty: mniejsza masa + większa moc = doskonałe osiągi. Jeśli dołożymy do tego precyzję i kunszt marki to łatwo zrozumieć, że nowe GT2 RS to 100 proc. Porsche w Porsche. Właściciele wersji RS to nie przypadkowi klienci, zwabieni statusem marki, czy modą. To prawdziwi fani motoryzacyjnego "być albo nie być". Dzięki szeregowi rozwiązań zmniejszających wagę pojazdu, systemom elektronicznym i silnikowi o mocy 620 KM sprint do 100 km/h zajmuje jedynie 3,5 s. Do 200 km/h 9,8 s, a do 300 km/h 28,9 s. Prędkościomierz zatrzyma się na 330 km/h. GT2 RS to idealne rozwiązanie dla tych, którzy w wakacje chcieliby się zmierzyć np. z pętlą Nurburgringu. Ten samochód pozwoli dojechać na miejsce i zrobić wrażenie na innych. Niestety, trzeba na niego jeszcze poczekać, sprzedaż rozpocznie się w drugiej połowie 2010. Jego cena to 235 tys. euro.