3. Renault Kadjar
Najniższe miejsce na podium zajął kompaktowy SUV od Renault. Jest on blisko spokrewniony z Nissanem Qashqaiem, ale jest od niego nieco tańszy. Kadjar został doceniony za przestronną i praktyczną kabinę, konkurencyjną cenę, niski koszt utrzymania i bogate wyposażenie podstawowe - chodzi o opcję Zen, gdyż to ona jest najtańszą w większości konfiguracji. Dodatkowy plus dano za czteroletnią gwarancję dostępną w Wielkiej Brytanii. W Polsce zamiast tego, za dopłatą oferowana jest opcja 5-letnia.
Kadjara skrytykowano natomiast za przeciętną jakość materiałów wykończeniowych, niezbyt płynnie działające hamulce, mało komfortową jazdę na dużych felgach oraz ograniczone wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa w tańszych wersjach. "What Car?" najbardziej poleca silnik Diesla o pojemności 1,5 l (dCi 110), mocniejszą opcję 1,6 l (dCi 130) sugeruje do wersji z napędem na cztery koła. Za to odradzany jest silnik benzynowy 1,2 l (TCe 130), gdyż trzeba go mocno eksploatować, aby uzyskać dobre osiągi, a to zwiększa nie tylko spalanie, ale też zużycie jednostki napędowej.