Rally Fighter
Moda na SUV-y przybiera na sile. Ten samochód ma jednak z SUV-em tyle wspólnego, ile walczący o promocje w hipermarkecie klient z mistrzem boksu wagi ciężkiej. Firma, w której zaprojektowano ten samochód została założona w 2007 roku przez byłego żołnierza marines, Jaya Rogersa. Najwyraźniej od chwili opuszczenia amii oraz ostatniego starcia z talibańskimi bojownikami zdecydowanie brakowało mu adrenaliny, gdyż postanowił stworzyć narzędzie pozwalające ją dostarczyć i to w nadwyżce.
Rally Fighter potrafi naprawdę sporo, co jest zasługą silnika V8 o pojemności 6,2 litra. Dostarcza on 430 KM i 575 Nm wyłącznie na tylną oś. Dla wielu osób może być zaskoczeniem, że tego typu auto ma napęd tylko na tylne koła, jednak podczas bardzo szybkiego pokonywania piaszczystych terenów taki układ napędu jest raczej atutem. Pomimo sporej masy wynoszącej ponad 1700 kg, mocny silnik i dobra trakcja pozwala autu przyspieszyć do pierwszych 100 km/h w 6 sekund, a gdyby prędkość nie była elektronicznie ograniczona do 210 km/h samochód mógłby pomknąć nawet blisko 300 km/h. Jazda Rally Fighterem po utwardzonej nawierzchni może być jednak nieprzyjemna z powodu miękkiego zawieszenia o dużym skoku. Zostało ono bowiem zaprojektowane do łagodzenia lądowań, po częstych wybiciach w powietrze wykonanych na wydmach, jakich pełno na pustynnym obszarze.
od początku założono, że Rally fighter będzie konstrukcją prostą. Toteż do autorskiej stalowej ramy firmy Local Motors domontowano podzespoły z różnych samochodów, co ułatwia także dostęp do części zamiennych. Jest tutaj zawieszenie i układ kierowniczy częściowo przejęty z Forda, czterobiegowa skrzynia biegów z Chevroleta, a silnik LS3 konstrukcji General Motors montowany jest między innymi także w Corvette. Ponadto tylne światła i klamki pochodzą od Hondy, przednie reflektory od Jeepa, a lusterka od Dodga.
Producent Rally Fightera, Local Motors sprzedaje samochód w częściach, a kupujący może go złożyć sam w zaciszu domowego garażu, w warsztacie firmy z pomocą mechaników lub też zlecić im całkowity montaż.