Już po raz drugi z rzędu marka Honda zdobyła tytuł lidera w rankingu zadowolenia użytkowników aut na niemieckim rynku, według corocznego badania przeprowadzanego przez znaną firmę analityczną J.D. Power and Associates.
Wskaźnik satysfakcji klienta CSI obliczony został na podstawie opinii ponad 19 tys. właścicieli pojazdów po dwóch latach eksploatacji. Ankietowani dokonali szczegółowej oceny swoich samochodów oraz obsługi w stacjach dealerskich.
77 pytań podzielono na cztery kategorie:
- jakość i niezawodność (30%),
- wygląd pojazdu: wzornictwo, osiągi, komfort, wyposażenie (25%),
- standardu obsługi dealerskiej (23%),
- kosztów eksploatacji, w tym zużycia paliwa, cen ubezpieczenia, cen serwisu i napraw (22%).
W zestawieniu marek, z których użytkownicy są najbardziej zadowoleni, prym wiedzie Honda, uzyskując 849 punktów na tysiąc możliwych. Bardzo wysoko klienci ocenili tu jakość świadczonych usług dealerskich.