Trwa ładowanie...

Nagrody Fiata dla polskich absolwentów

Nagrody Fiata dla polskich absolwentówŹródło: Materiały prasowe
d1n48ni
d1n48ni

W warszawskiej siedzibie Fiat Polska odbyła się ceremonia wręczenia Nagrody im. Giovanni Agnelli. Jest ona elementem współpracy tej firmy z polskimi uczelniami.

W uroczystości uczestniczyli m.in. prof. Włodzisław Duch (Podsekretarz Stanu w MNiSW), Alessandro De Pedys (ambasador Włoch w Polsce) oraz przedstawciciele Politechniki Warszawskiej, Politechniki Śląskiej i Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej.

Nagrody są częścią inicjatywy w ramach współpracy pomiędzy Fiat Chrysler Automobiles, Ośrodkiem Badawczym Fiata w Turynie, Polską Akademią Nauk oraz wymienionymi wyżej uczelniami. Kooperacja ma na celu rozszerzanie nauczania i doskonalenia kompetencji studentów oraz absolwentów, które są w sferze zainteresowania działających na terenie Polski spółek Fiata. Porozumienie odnawiane corocznie przerodziło się obecnie w szerszy program współpracy naukowo-technicznej pomiędzy FCA a największymi w Polsce uczelniami technicznymi i przewiduje współpracę, oprócz wszystkich spółek FCA działających na terenie Polski, również z regionem Piemontu (poprzez Park Naukowo-Technologiczny ENVIPARK) i Politechniką Turyńską.

d1n48ni

W oparciu o program, co roku Fiat Chrysler Automobiles funduje 6 nagród Fiata na każdej z trzech uczelni, które przyznawane są autorom najlepszych prac o szeroko rozumianej tematyce motoryzacyjnej. Prace są przedkładane przez poszczególne uczelnie i zatwierdzane przez przedstawicieli FCA zasiadających w komitecie nadzorującym program. Od 2014 roku, spośród nagrodzonych prac, Ośrodek Badawczy Fiata wybiera pracę o największej wartości dla przemysłu, której przyznawane jest dodatkowe wyróżnienie, które nazwane zostało Nagrodą im. Giovanni Agnelli.

Nagrodzono rozprawę doktorska Justyny Ostrowskiej z Politechniki Warszawskiej p.t.: „Związki boru, jako modyfikatory elektrolitów polimerowych" z Politechniki Warszawskiej, praca doktorską Daniela Trzebińskiego z Politechniki Śląskiej p.t.: „Modelowanie matematyczne układu klimatyzacji kabiny pojazdu samochodowego" oraz pracę inżynierską Dariusza Hanusa z Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej p.t.: „Porównanie parametrów regulacyjnych i użytkowych nowoczesnego doładowanego silnika ZI o pojemności skokowej 0,9 litra, przy zasilaniu benzyną i CNG".

Źródło: Fiat

ll/moto.wp.pl

d1n48ni
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1n48ni
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj