"Moje kolejne auto będzie elektryczne, bo…" [odc. 1]
"Moje kolejne auto będzie elektryczne, bo…" to cykl czterech odcinków poświęconych Mercedesowi EQC i elektromobilności. Każdy materiał rozpocznie się od nazwy serii i zaprezentuje różne perspektywy posiadania samochodu elektrycznego. Program prowadzi Mateusz Żuchowski, dziennikarz Autokult.pl, a jego gośćmi będą: Maciej Panek, Bartosz Dobrowolski, Marcin Konieczny i Marcin Mostafa.
Nazywam się Maciej pan Jestem prez… Rozwiń
Transkrypcja:
Nazywam się Maciej pan
Jestem prezesem
Jak ty mnie
19 lat temu założyłem wypożyczalnia
Od dwóch
Sharing
Od dawna uwielbiałem nowinki technologiczne
A teraz ze względu na to że prowadzę firmę motoryzacyjną
Interesuję się wprowadzaniem nowych modeli samochodu
Natomiast najbardziej interesują mnie samochody
Jestem ciekaw każdego
Czy posiada pan samochody elektryczne ale posiada pan także numer
Co powiedziałby
Na temat
Połączenia
Dwóch elementów to znaczy napędu
Samochodu Mercedesa ponieważ pierwszy taki model już zna
Mercedes
Z chęcią posłucham coś
W takim razie już zaraz Zapraszam pana do testu Allena
Słowem wstępu muszę powiedzieć
Więcej ponieważ jest to
Tom Odell
Nie obiecuj tylko
Tu nie chodzi o
Samochodowa
Koncept
Napędy
101 slime
Tutaj
Roku będziesz z
Nie chodź
Tylko sam
Dasz radę
Z tymi
Koncept
Która obejmuje także
Ładowarki Strategy
Napędu i ładowania
W trasie a także aplikację którą muszę panu pokazać
Nie bardzo ciekawa sprawa
Który posiada
Samochodem tutaj otworzyłem jeszcze aplikację w której
Możemy za
Aktualny stan samochodu Katowice kłód
Tak możemy ten sam
Otworz
Przytrzymać
Świetnie
Można
Samochodem
Tak
Ringu
Nie ale tak naprawdę Tutaj widzę analogi ale to już w
Johnny
Wcześniej jeździłem csmw
350 wiedząc że przyciski są bardzo podobne
Start jest taki sam
Biegi są takie same mimo że
Autor
Po lewej stronie tego auta Jest taka sama kierownica taka sama
Drzwi i ustawienia foteli
Tak samo ten samochód Nie dość że właśnie wygląda
Podobnie jak auto konwencjonalne poza tym czarnym grillem
To
W środku
Tak samo wygląda
Standard
Zenek standardu
Mercedes co myślę Bardzo ważne ma też funkcjonalne
Standardowego Mercedesa może trochę więcej ponieważ to co
To że ta pojemności wszelkiej
Przestrzeni które znamy z dużych SUV Mercedesa
Też taki
Tutaj są wszystkie zachowane więc pod względem takiej ergonomii wykorzystania tego samochodu
Wakacyjnych czy zimowych wyjazdach przez cały czas tutaj jest taka sama to nawet
Wskaźniki są podobne jak
Standardowy Mercedes
Podobne jak
Obroty silnika Tak właśnie tutaj zwrócił uwagę na bardzo ciekawą rzecz
Ten wskaźnik pokazuje stopień wykorzystania mocy w tej chwile
Jak w lustrze Lem odbiciu stopień odzyskiwania energii i
W tej chwili możemy już zauważyć że stopień odzyskiwania jest naprawdę bardzo duży problem więc no
Jest jeszcze Mobile ale Mercedes jest dość blisko tak naprawdę na pewno
Inni producenci są w stanie to osiągnąć przy zbiegu samochodach ponieważ te energię przez cały czas jest
A przez to także zasięg przez cały czas zwiększony samochód elektryczny ma już sobie
Strat energii dużo bardziej przystępne mniejszą niż auto spalinowe tak
Dwukrotnie większa wydajność cieplna A proszę mi powiedzieć jakie
Przyspieszenie tego samochodu do 100 kilometrów na godzinę wynosi 5 i 1/10 sekundy
Wartość samochodów mundurowych ale weszłam czego się spodziewać po
Który ma 408 koni bardzo dobrze się ten samochód prowadzi No nie odczuwam różnicy między na przykład
Ale tutaj trzeba pamiętać że kolejne elektryczne modele Mercedesa na pewno wypełnią to
Domyśl
Mercedes chcę posiadać samochód elektryczny w każdej klasie jakby każdy typ samochodu który posiada
Ofercie standardowego samochodu ma być tak że
Swój odpowiednik w linii
X
Także ten
Ten model jest dopiero 1:00
Długi mini modeli która nastąpi już w najbliższych latach będzie stanowiła taką
Alternatywę do tego co to teraz znamy z oferty
Ustawiłem sobie tak ładowanie że praktycznie nie używam hamulca już nawet po paru
Tak można całkiem tym samochodem zręcznie jeździć wykorzystując jego
Możliwość Korzystając tylko pedał gazu
Jeździłem różnymi autami elektrycznymi i w niektórych w ogóle nawet nie ma takiego
Przycisku który wyregulował
Energii jest bardzo ważne Ja lubię jeździć
Nie lubię odzyskiwać energię
Od
Jeśli jest hamowanie Noto strat energii na naciśnięcie hamulca jest bardzo dużo
Zasięg jest całkiem duży bo mówił pan że koło 400 km 100 km już tak
Tempura
Cyklop
Natomiast komfort jazdy jest doskonały bardzo dobrze
Tym samochodem jeździ
Egzamin na prawdziwego Mercedesa można powiedzieć że