Trzy rzeczy, które musisz poprawić po mechaniku
To już niemal reguła, że w przypadku prostych czynności wykonanych w warsztacie, użytkownik często sam musi potem coś poprawić. Najczęściej jest to ciśnienie w ogumieniu – najlepiej zrobić to od razu po zmianie opon. Bardzo rzadko jest tak, że w warsztacie opony zostaną napompowane ciśnieniem o wartości podawanej przez producenta samochodu. Druga rzecz to dokręcenie śrub. To już nieco bardziej skomplikowane, bo albo będą dokręcone tak, że już trudno będzie je ruszyć (powodzenia przy zmianie koła np. po przebiciu) albo poluzują się po kilku dniach jazdy. Warto zwrócić uwagę, czy mechanik dokręca śruby kluczem dynamometrycznym. Jeśli nie, najpewniej trzeba będzie coś poprawić. Ostatnia rzecz to wyważenie kół. Jeśli opony leżały bez felg przez zimę, to prawdopodobnie trzeba będzie je wyważyć ponownie po przejechaniu kilkuset kilometrów.