Trwa ładowanie...
01-02-2011 12:52

Mitsubishi znów nagrodzone

Mitsubishi znów nagrodzone
d6y8xdh
d6y8xdh

Dwa modele Mitsubishi - Outlander i L200 zdobyły tytuł Dobry Produkt 2010 w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich, zrealizowanym przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Zostało zrealizowane na próbie 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii.

Mitsubishi Outlander otrzymał najwięcej wskazań w kategorii Samochody Osobowe - Segment D a pickup Mitsubishi L200 zwyciężył w kategorii Samochody Dostawcze.
- Z naszych badań wynika, że klienci cenią Outlandera przede wszystkim za dobre własności jezdne, stylistykę nadwozia, bezpieczeństwo i pojemne, funkcjonalne wnętrze. Zaś L200 za swoją użytecznością, dobrymi parametrami terenowymi i zaawansowanym napędem na 4 koła, jest uważane za najlepszy pickup dla właścicieli małych przedsiębiorstw i dużych klientów instytucjonalnych z sektora telekomunikacyjnego, energetycznego i budowlanego a także dla służb leśnych i ratowniczych - informuje Adam Męciński, dyrektor sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.

Mitsubishi Outlander jest obecnie najlepiej sprzedającym się SUV-em w Polsce - w ubiegłym roku klienci zdecydowali się na zakup 3 429 takich pojazdów, co dało 9 proc. zwiększenie sprzedaży w stosunku do 2009 roku. Mitsubishi L200 jest także liderem w swoim segmencie - w 2010 roku sprzedano 624 takie pojazdy, czyli o 9 proc. więcej niż przed rokiem.

WP: oprac. Lopez

d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj