Mitsubishi znów nagrodzone
Dwa modele Mitsubishi - Outlander i L200 zdobyły tytuł Dobry Produkt 2010 w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich, zrealizowanym przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Zostało zrealizowane na próbie 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii.
Mitsubishi Outlander otrzymał najwięcej wskazań w kategorii Samochody Osobowe - Segment D a pickup Mitsubishi L200 zwyciężył w kategorii Samochody Dostawcze.
- Z naszych badań wynika, że klienci cenią Outlandera przede wszystkim za dobre własności jezdne, stylistykę nadwozia, bezpieczeństwo i pojemne, funkcjonalne wnętrze. Zaś L200 za swoją użytecznością, dobrymi parametrami terenowymi i zaawansowanym napędem na 4 koła, jest uważane za najlepszy pickup dla właścicieli małych przedsiębiorstw i dużych klientów instytucjonalnych z sektora telekomunikacyjnego, energetycznego i budowlanego a także dla służb leśnych i ratowniczych - informuje Adam Męciński, dyrektor sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.
Mitsubishi Outlander jest obecnie najlepiej sprzedającym się SUV-em w Polsce - w ubiegłym roku klienci zdecydowali się na zakup 3 429 takich pojazdów, co dało 9 proc. zwiększenie sprzedaży w stosunku do 2009 roku. Mitsubishi L200 jest także liderem w swoim segmencie - w 2010 roku sprzedano 624 takie pojazdy, czyli o 9 proc. więcej niż przed rokiem.
WP: oprac. Lopez