Mitsubishi w czołówce rankingu ADAC 2013
Po czterdziestu latach obecności w Europie, Mitsubishi utrzymuje pozycję marki kojarzonej przez europejskich klientów z wysoką jakością, której źródło tkwi w japońskich metodach konstruowania i produkowania samochodów, przekładających się na niezawodność cenioną na całym kontynencie.
Świadczą o tym najnowsze wyniki badań zadowolenia klientów przeprowadzone przez ADAC i opublikowane niedawno w Niemczech. Ponad 20 tysięcy właścicieli samochodów zostało poproszonych o ocenę "swoich" marek, zarówno pod kątem samego produktu, jak i jakości obsługi klienta. ADAC to największy automobilklub w Europie, liczący ponad 18 milionów członków.
W 2013 roku, firma spod znaku trzech diamentów ponownie zabłysnęła w oczach swoich szczególnie wymagających, niemieckich klientów: - jakość serwisu - trzecie miejsce (w zeszłym roku czwarte miejsce); - postrzeganie marki - jedenaste miejsce (na 25 badanych marek); - zadowolenie z samochodu - ósme miejsce modelu ASX (bezpośrednio za europejskimi samochodami z segmentu premium).
ADAC wysoko ocenił również ostatnią propozycję firmy Mitsubishi - całkowicie nowy model Space Star. Wśród wielu zalet, szczególnie doceniono niskie zużycie paliwa, które w opinii magazynu "ADAC Motorwelt" (wydanie z września 2013) pozwoliło uznać ten samochód za "najlepszy wybór wśród ekonomicznych samochodów miejskich".