Mitsubishi Pajero Sport, 2013 - test AutoCentrum.pl #016
Test Mitsubishi Pajero Sport
Cześć W tym tygodniu Testujemy Mit… Rozwiń
Transkrypcja:
Cześć W tym
tygodniu Testujemy Mitsubishi Pajero Sport Sprawdźmy więc Ile sportu tak na tym egzemplarzu jeśli
wydaje się wam że skądś znacie ten samochód To macie rację ponieważ tak naprawdę Mitsubishi Pajero Sport to Mitsubishi
L200 czyli Pickup osadzone na ramię tylko po prostu kombi i dzięki temu dostajemy 714
litrów bagażnik a niestety nie mamy możliwości zamówienia trzeciego rzędu siedzeń No
a z racji tego że koło za jest pod zderzakiem będzie jutro wraz z montażem haka holowniczego
pod maską Mitsubishi Pajero Sport znajdziemy tylko 1 silniki jest to 175 2,5
l d może być połączone ze skrzynią manualną 5 g oraz automatyczną 5
biegową tak jak w przypadku naszego egzemplarza i szczerze mówiąc tych 178 koni nie czuć zwłaszcza na trasie
synchronizowania skrzyni i przełożeń więc o wiele lepiej sprawdza się w terenie
i trzeba coś powiedzieć że jest bardzo tak leniwa ciekawostka o są dwa tory z racji
tego że samochód jest miał swoją premierę również w Moskwie i
praktycznie cały samochód jest przystosowany do rynku wschodniego stąd też dwa na
ciężkie Mrozy Mitsubishi Pajero Sport zostało zaprezentowane w 2008 roku jak zapewne się domyślacie we
wnętrzu czuć taki archaizmy samo wnętrze jest kopiowane z modelu 200 co nie
odbiorę cię z plusem jeżeli wybierzemy się wczoraj ponieważ te plastiki zniosą naprawdę wiele za to problemem jest
możliwość konfiguracji samochodu ponieważ to naprawdę konfigurację są dwie się one skrzynią ponieważ w naszej wersji
w wersji automatycznej to jest droższa wersja która oczywiście kosztuje więcej mamy automatyczną
klimatyzację tempomat ciszę szereg głośników jeśli będziemy jeśli zdecydują się na manual nie
możemy dobrać sobie tych dodatków tylko
musimy zdecydować się na tańsze wersję 4 głośniki bez tempomatu jedyne
na co możemy się zdecydować to pakiet skórzany czyli dodatkowe w tej ogrzewanie foteli i wykończenie z bardzo ładnej
skóry za około 6000 lub jeśli zależy nam na lepszej jakości dźwięku możemy zdecydować się na system
multimedialny który będzie umieszczony tutaj za 6000 zł jeśli 150 zł jakiś
elektronicznych udogodnień to niestety nie w tym samochodzie system
super Select przez
to mechaniczny możemy działać centralny dyferencjał mamy
reduktor wszystko na jednej z dźwigni blokada tylnego mostu jest naprawdę nie mamy się czego obawiać Dodajmy
do tego jeszcze wysoki prześwit i całkiem dobre opony i
w terenie nie będziemy mieli żadnych problemów
jaką zaletą jest mechaniczne ustawieniu tutaj wszystkich systemów terenowych i blokad spróbujemy
tutaj podjechać Mam nadzieję że się zakopiemy
tak
teraz wystarczy tylko podłączyć przedni
napęd który
możemy to przy okazji robić aż do stu kilometrów na godzinę
podajemy trochę gazu ile jeżdżony bez problemu Mitsubishi
Pajero Sport jest pozbawione praktycznie wszystkich elektroniczny jakie znajdziemy chociażby
suwak ale oczywiście Ma to swoją zalety ponieważ tutaj wszystko jest mechaniczne a co za tym idzie bardziej odporne
odporne na wilgoć w Offroad Jeśli jesteście zainteresowani jeśli lubicie jeździć bo
takich terenach No to nie ma lepszego auta sam
producent również wspiera takie używanie Mitsubishi ponieważ mamy w pakiecie możemy sobie dokupić
chociażby wyciągarkę snorkel orurowanie do Nie
wspominając również o płytach które chronią silnik czy dyferencjał więc na samochód jest przystosowany
tylko do jednej jednej rzeczy zdobywać bezdroża
Jeśli jesteście zainteresowani kupnem Mitsubishi Pajero Sport na najtańszą wersję ze skrzynią
manualną musi cię wysłuchać 137950 zł jeśli chce się kupić wersję
ze skrzynią automatyczną No to już jest koszt około 159000 ale i tak powiem
pieniędzy nie jest największy po na rynek polski przeznaczona jest tylko 150 sztuk tego samochodu a
dziś gdy Sprawdzałem rano dostępne było tylko 46 więc jeśli szukacie samochodu do
terenu się zainteresowanie Mitsubishi radzę się pośpieszyć