Mitsubishi Endeavor i Tarmac Spyder Concept zadebiutują 6 stycznia w Detroit
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/294/mitsubishi-endeavor.jpg',600,284) ) |
| --- | Dwa nowe samochody Mitsubishi zadebiutują 6 stycznia 2003 podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego Ameryki Północnej w Detroit. Pierwszy z nich to studyjny model Tarmac Spyder Concept, a drugi to produkcyjny Mitsubishi Endeavor, który w marcu pojawi się w salonach sprzedaży w Stanach Zjednoczonych.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/294/mitsubishi-tar_spyder2.jpg',600,396) ) |
| --- | Mitsubishi Tarmac Spyder Concept to rozwinięcie modelu studyjnego CZ-3 Tarmac, który swoją światową premierę miał przed rokiem na salonie samochodowym w Tokio i który nigdy nie był prezentowany na rynku amerykańskim. Nowy model studyjny reprezentuje jeszcze bardziej nowatorskie podejście w dziedzinie projektowania samochodów i przedstawia tendencję nowego stylu Mitsubishi, który spodziewany jest w przyszłych kompaktowych modelach Trzech Diamentów.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/294/mitsubishi-tar_spyder1.jpg',600,397) ) |
| --- | Zupełnie nowy Mitsubishi Endeavor to oczekiwany średniej wielkości samochód z segmentu pojazdów terenowo-rekreacyjnych (S.U.V.). Endeavor został zaprojektowany w amerykańskim ośrodku Mitsubishi Motors z myślą o wielkim, miejscowym rynku. Produkowany w USA Endeavor dostępny będzie w wersjach o napędzie na jedną i obie osie z silnikiem typu V6. O rynkowy sukces Mitsubishi Endeavor podejmie rywalizację z innymi samochodami terenowo-rekreacyjnymi średniej wielkości takimi jak Toyota Highlander, Honda Pilot czy nowy Nissan Murano.