Trwa ładowanie...
wiadomości
20-05-2008 14:31

Mitsubishi bije swoje rekordy

Mitsubishi bije swoje rekordy
d1wuq1e
d1wuq1e

Kwiecień był najlepszym w historii miesiącem sprzedaży aut tej firmy w Polsce. Z salonów wyjechało w ubiegłym miesiącu aż 641 nowych samochodów.

Przez pierwsze cztery miesiące bieżącego roku do klientów trafiło 1 502 auta Mitsubishi. W zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży 928 aut to aż o 62% więcej.

Outlander był najpopularniejszym Mitsubishi (od stycznia do kwietnia tego roku sprzedano 508 takich aut). To ponad 2-krotnie więcej niż w tym samym okresie 2007 roku.

d1wuq1e

Bardzo dużą popularnością cieszy się też nadal terenowy pickup L200. Trafił on do 339 klientów, co stanowi 26% wzrost.

Prawie 4-krotnie wzrosła sprzedaż Lancera sedan. Od stycznia do kwietnia sprzedano 311 takich aut.

O ponad 1% zwiększyła się sprzedaż Mitsubishi Pajero, na którego zdecydowało się 76 klientów. O 5% wzrosła też liczba sprzedanych coltów 3-drzwiowych.

Prawie 2,5-krotnie więcej klientów zdecydowało się na zakup Lancera kombi.

d1wuq1e

W kwietniu aż 641 klientów zdecydowało się na zakup auta spod znaku Trzech Diamentów (miesięczny rekord sprzedaży od początku działalności firmy w naszym kraju). W porównaniu z analogicznym okresem 2007 roku, kiedy z polskich salonów wyjechało 437 aut, stanowi to niemal 50% wzrost.

Tak dobry wynik osiągnięto za sprawą nowego Lancera sedana - w kwietniu sprzedano 254 egzemplarze. O ponad 220% zwiększył się także wynik sprzedaży Colta w wersji 3-drzwiowej.

d1wuq1e
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1wuq1e
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj