Obecnie ponad 6.000 dystrybutorów opon Grupy Goodyear, z ponad 20 europejskich państw – w tym także z Polski – stosuje system zamawiania opon przez internet TireOnlineService. Dzięki temu sprzedano ponad 1 milion opon w rekordowo krótkim czasie.
Po przeprowadzeniu programu pilotażowego z udziałem dystrybutorów z Niemiec, dokładnie 13 miesięcy temu Goodyear zaingurował swój nowy program TireOnlineSevice. Na początku, gdy system startował, było podłączonych zaledwie 1.000 dystrybutorów Grupy Goodyear. Obecnie system zrzesza blisko 6.000 dystrybutorów z całej Europy, a ich liczba z dnia na dzień wzrasta.
TireOnlineService umożliwia dealerom składanie zamówień przez Internet wszędzie tam, gdzie się znajdują, niezależnie od pory dnia, czy nocy. Poza tym dealer może śledzić na jakim etapie realizacji jest jego zamówienie. Dzięki aplikacji TireOnlineService personel serwisów Call Center Grupy Goodyear został uwolniony od rutynowych czynności administracyjnych, zyskując tym samym więcej czasu na załatwienie spraw trudniejszych, nierutynowych, a tym samym przyspieszenie realizacji trudnych zamówień.
Polska Grupa Goodyear przystąpiła już do przygotowania polskiej platformy TireOnlineService. W roku 2004 system, który - jak widać po sukcesie w Europie Zachodniej - jest doskonałym narzędziem wspomagającym handel - zostanie wprowadzony na rynek polski.