Mercedes-Benz w samochodowej wersji "Dirty Dancing"
Mercedes-Benz zdecydował się na niecodzienną kampanię promocyjną trzeciej generacji Vito. Klip nawiązuje do filmu "Dirty Dancing", pokazując pojazd jako owoc namiętności Klasy S Coupe i Actrosa.
Scenariusz należy traktować z przymrużeniem oka. Przedstawiciele marki podkreślają jednak, że po Actrosie Vito odziedziczyło bogactwo wersji, niskie koszty eksploatacji oraz niewielkie zużycie paliwa. Klasa S Coupe posłużyła z kolei za wzorzec technologiczny, przede wszystkim w zakresie systemów bezpieczeństwa.
Samochód jest dostępny z trzema konfiguracjami układu napędowego - z napędem na przednie, tylne lub wszystkie koła. W porównaniu z poprzednikiem zużywa przeciętnie o 20 proc. mniej paliwa. Najoszczędniejszy wariant z pakietem BlueEFFICIENCY może pochwalić się wynikiem 5,7 l/100 km.
Kampania powstała z myślą o promocji Vito we wszystkich kanałach informacyjnych. Film można obejrzeć na kanale marki na YouTube, ponadto telewizyjne wersje reklam dostosowano do wymagań poszczególnych rynków.
Źródło: Mercedes-Benz
ll/sj, moto.wp.pl