Trwa ładowanie...
d3qtodx
14-10-2014 13:10

Mercedes-Benz w samochodowej wersji "Dirty Dancing"

d3qtodx
d3qtodx

Mercedes-Benz zdecydował się na niecodzienną kampanię promocyjną trzeciej generacji Vito. Klip nawiązuje do filmu "Dirty Dancing", pokazując pojazd jako owoc namiętności Klasy S Coupe i Actrosa.

Scenariusz należy traktować z przymrużeniem oka. Przedstawiciele marki podkreślają jednak, że po Actrosie Vito odziedziczyło bogactwo wersji, niskie koszty eksploatacji oraz niewielkie zużycie paliwa. Klasa S Coupe posłużyła z kolei za wzorzec technologiczny, przede wszystkim w zakresie systemów bezpieczeństwa.

Samochód jest dostępny z trzema konfiguracjami układu napędowego - z napędem na przednie, tylne lub wszystkie koła. W porównaniu z poprzednikiem zużywa przeciętnie o 20 proc. mniej paliwa. Najoszczędniejszy wariant z pakietem BlueEFFICIENCY może pochwalić się wynikiem 5,7 l/100 km.

Kampania powstała z myślą o promocji Vito we wszystkich kanałach informacyjnych. Film można obejrzeć na kanale marki na YouTube, ponadto telewizyjne wersje reklam dostosowano do wymagań poszczególnych rynków.

Źródło: Mercedes-Benz

ll/sj, moto.wp.pl

d3qtodx
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3qtodx
Więcej tematów