Mercedes Atego i Sprinter do naprawy
Przedsiębiorca DaimlerChrysler Automotive Polska sp. z o.o., polski przedstawiciel koncernu DaimlerChrysler powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Mercedes-Benz – modele Atego i Sprinter mogą być wadliwe.
Spółka poinformowała, że w pojazdach Mercedes-Benz Atego wyprodukowanych od stycznia 2005 r. do czerwca 2006 r. w Niemczech może dojść do jednej z następujących awarii: oświetlenia, poduszki powietrznej, układu sygnalizacji lub zwarcia niezabezpieczonych przewodów elektrycznych. Powodem powyższych niesprawności jest możliwość ocierania się przewodów elektrycznych w wyniku wstrząsów podczas jazdy.
DaimlerChrysler Automotive Polska sp. z o.o. poinformowała Urząd, że powiadomiła autoryzowane stacje obsługi Mercedens-Benz o zaistniałej usterce. Serwisy powiadomiły właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi w celu dokonania naprawy.
W Polsce kampanią objętych jest 529 pojazdów.
DaimlerChrysler Automotive Polska poinformował również, że w pojazdach Mercedes-Benz Sprinter wyprodukowanych od grudnia 2006 r. do stycznia 2007 r. w Niemczech może dojść do przerwania dopływu paliwa podczas jazdy, co może być powodem nagłego zatrzymania pojazdu. Ponadto kierujący samochodem może mieć problem z jego uruchomieniem. Usterka ta spowodowana jest błędem przy produkcji modułu bezpieczników i przekaźników.
DaimlerChrysler Automotive Polska sp. z o.o. poinformowała Urząd, że powiadomiła autoryzowane stacje obsługi Mercedens-Benz o zaistniałej usterce. Serwisy powiadomiły właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi w celu wymiany modułu bezpieczników i przekaźników.
W Polsce kampanią objętych jest 9 pojazdów.
Źródło: UOKiK