Trwa ładowanie...
d4nb7mk
Mercedes AMG GT S 4.0 V8 510 KM, 2014 - prezentacja AutoCentrum.pl #138

Mercedes AMG GT S 4.0 V8 510 KM, 2014 - prezentacja AutoCentrum.pl #138

Prezentacja Mercedesa-AMG GT S z silnikiem 4.0 V8 o mocy 510 KM

serdecznie dzisiaj jestem w KalifRozwiń

Transkrypcja:

serdecznie dzisiaj jestem w Kalifornii gdzie Mercedes prezentuje swój nowy samochód Właściwie to powinienem powiedzieć że swoją nową markę dlatego że samochód stojący obok mnie nie jest Mercedesem bmc GT tylko mercedesem-amg model GT Marka Mercedes AMG zamiast Benz jest AMG oto taka zmiana w nomenklaturze Zapraszam na te mercedes-amg to młodszy brat wycofanego Niestety w tym roku produkcja Mercedesa SLS AMG może dorobić skojarzenie że jest to jego następca ale nie w bardziej mylnego Chociaż oprócz czasu czyli zakończenie SMS rozpoczęcie AMG GT Mamy również przejęcie platformy ganowicza aluminiowa platforma Transakcja została przyjęta i wykorzystano właśnie w tym modelu taras z przodu mamy w tradycyjnie silnik a z tyłu w skrzynie biegów która napędza tylne koła takie ustawienie daje lepszy rozkład masy przyjęte zostały również elementy zawieszenia chociaż modelu jest to nieco zmieniony zawieszenie jest utwardzone również z przodu elementy są tak pozmieniane aby kierowca na kierownicy czuć coraz lepiej Co się dzieje z przednimi kołami wygląd zewnątrz nie do pomyślenia mamy bardzo długo maskę i opadające dach bardzo płynnie aż do samego końca z przodu mamy charakterystyczny element postacie świateł LED rozpoznawalnych zresztą również z innych modeli z tyłu natomiast światła znają trochę Mercedesa klasy S Coupe porównując wygląd tego samochodu do jego starszego brata czyli Mercedesa SLS AMG Powiedziałbym tak SLS to powaga i w domu garnitur natomiast Mercedes AMG GT to sportowe buty z zielonymi sznurówkami nie może Mercedes AMG GT przejął po esemesie całkiem sporo technologii jest od niego o wiele tańszy SMS co najmniej 810000 zł Natomiast te Mercedes AMG GT kosztuje około 560 tysięcy najtańszej lekcji Skąd ta różnica w cenie No po kolei jest mniejszy 15 zł różnicy jest poza tym wyposażony w klasyczne drzwi za jest otwierany do góry skrzydła mewy No i wreszcie chyba najważniejsze ma silniki wykorzystane z innych modeli i to uwagę Mercedes CLA 45 AMG i Mercedes klasa A 45 AMG ale zanim wy planujecie naszą kawę na monitor Powiecie że opowiadam bzdury że tutaj czterocylindrowe 2 l mogłyby się znaleźć pod maską AMG GT to Posłuchajcie wzięto dwa bloki z tamtych silników i ustawione pod kątem 90 stopni w ten sposób wyszło V ósemka która ma wspólne innymi silnikami stąd to wymierne oszczędności część wspólna to są wtryski układ zapłonowy cylindry tłoki ale są też różnice jedno z różnicy jest taka że mamy to rzeczywiście z inną moc 462 koni w słabszej wersji a 510 koni 650 km w wersji oznaczonej literą s i przy okazji Popatrzcie Jak wysoko podnosi się ma garaż do dyspozycji rzędu 3 m wysokości to być może taki samochód się zmieści również z podniesioną maską zastosowanie nowoczesnych materiałów oddało swoje efekty dlatego że Mercedes AMG GT waży tylko 540 kg w wersji podstawowej Nowe Miasto wersja s jest cięższa o 30 kg osiągi Cztery sekundy do setki w podstawowej wersji wersja s przyspiesza do setki w 3 i 80 sekundy prędkość maksymalna 304 w wersji słabszej i 310 w wersji mocniejszej mapę to jest przekazywany przez 7 stopniową dwusprzęgłowa skrzynia biegów na tylną oś A teraz czas żeby pokazać to co niemieckim konstruktorem wyszło naprawdę Dobrze minął weekend dźwięk silnika dźwięk wydechu nie może o tym się dużo nie mówi a jednak wyszło to fantastycznie Porównujesz 100 do 19 Turbo bardziej syczy podczas przyspieszeniem niż ryczy to to Zresztą Posłuchajcie sami konkurencje no przede wszystkim Jaguar F Type R C R najmocniejszy w swoim segmencie tak przynajmniej się chwalą na stronie Jaguara i rzeczywiście 560 koni mechanicznych w prawie 7 metrów ale jeśli chodzi o osiągi to już tak różowo nie jest dlatego że Jaguar jest o 100 kg cięższy od Mercedesa AMG GT do tego ma klasyczną skrzynie biegów która sprawia że samochód jest nieco wolniejszy i efekt jest takie że do setki rozpędzamy się jaguarem 4 i 2/10 sekundy kiedy tutaj jak powiedziałem jest albo 4 albo 3 i 8 natomiast najcenniejszą konkurentem dla Mercedesa AMG GT I jest oczywiście Porsche 911 zestawiając Ghost ze skrzynią biegów pdk możemy uzyskać bardzo porównywalne dlatego że Eska potrzebuję 4 i 1/10 sekundy do setki czyli niewiele wolniejsza mimo że ma tylko tylko 400 koni mechanicznych czyli jest 62 konie słabsza od podstawowe AMG GT Natomiast jeśli będziemy porównywać reakcje mocniejszą AMG GTS No to należałoby wziąć czy Porsche w wersji Turbo i wtedy może już miażdży wersję potrzebuję zaledwie 3 i 2/10 sekundy do setki w dużym stopniu dzięki temu że tam dostępny jest napęd na cztery koła i jeszcze słowo ocenach porównując ten samochód z jaguarem się że jest on zarabiał 1500 zł droższy w podstawowej wersji która jest od najmocniejszego Jaguara szybsza A więc to wydaje się że wszystko staje na swoje to jest bardziej atrakcyjna propozycja Natomiast jeśli będziemy porównywać z 911 wersji etoto wtedy nie okazuje się że Porsche mimo że jest nieco wolniejsze i ma mniej konie bo to 400 koni gsp od Mercedesa droższe Natomiast jeśli będziemy porównywać się z turbo które ma 520 koni to okazuje się że cenowo te samochody kompletnie są w zupełnie praktykant dlatego że Mercedes Najdroższej wersji jest od Porsche 911 aż o 200000 zł tańszy jeszcze wracając do masy pokrywa bagażnika w tym samochodzie jest Stalowa dlaczego tak robiono jest bardzo ciężka w barze aż 15 kg można było zastosować plastik aluminium ale jest stary Dlaczego pochodzę są dwa Po pierwsze idealne rozkład masy 53% przypada w na tył Między innymi dlatego że to mamy taką masę ale jest jeszcze jeden powód miał chociaż sztywność nadwozia dlatego że kiedy Bagażnik jest zamknięty ta ciężka i bardzo twarda klapa bagażnika po to aby nadwozie było maksymalnie sztywne testowana przez nas wersja to GTS czyli ta mocniejsze 5-10 konna i oprócz większej mocy ma ona też lepsze wyposażenie już fabrycznie mamy to sterowaną sferę oraz adaptacyjne zawieszenie za te dodatki w wersji podstawowej GT Trzeba było słono dopłacić do wszystkich wersji trzeba dopłacić na pewno za przykładowo akty silnikach tak jest takie taka opcja doposażenie jak również za ceramiczne hamulce No i teraz pytanie czy teoria zgadza się z praktyką w teorii Mercedes AMG GT jest nie to w paczce nawet ta które też nie był poduszkowcem i praktyce Zgadza się samochód jest bardzo twardy nawet w najbardziej komfortowy w swoim ustawieniu oprócz tego mamy to adaptacyjne zawieszenie które w gestii w standardzie i możemy jeszcze stopniowo zwiększyć twardość amortyzatorów i szczerze powiedziawszy dojechaliśmy do samochodem niecałych 200 minut i nie chciało nam się tego dlatego dlatego że po pierwsze już tym bardziej komfortowym ustawieniu Ten samochód jest niezwykle twardy i w zasadzie nic mu nie brakuje jeśli chodzi o posłuszeństwie świateł wykonywanie jakiekolwiek polecam szczególnie skręcanie Skąd pochodzi tak przyjemne i bo samochód robię dokładnie to czego chce kierowcę że w zasadzie utwardzenie go to tego to nie wiem czy można cokolwiek bo stracimy na odrobinie koło portu w którą mamy w tej wersji do tego Dodajmy jeszcze średnio równe amerykańskie drogi czy to na drogach podmiejskich ty nawet nie No i mamy odpowiedzieć na pytanie czy chce nam się jeździć jeszcze bardziej utwardzonym samochodem Nie nie chcę natomiast tam silnik Otwórz 510 koni nie będę opowiadał jak fantastyczny podstawie możecie sobie wyobrazić siedmiobiegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów oglądania dopiero odpowiednie przełożenie mamy do wyboru z rybką Ford sportowy sport plus dodatkowo jeszcze opcja Race który mamy okazję Danuta mam przetestować również dlatego że zmierzamy w kierunku torów Laguna seca ale na drogach publicznych w zasadzie tryb Komfort najbardziej komfortowe to jest jedyna wersja którą można by było tak samochodem jeździć tak na co dzień bo w tej wersji na codzień on się nadaje troszkę bardziej twardy my od razu przesadzimy Wiem że to nikogo nie interesuje samochody szczególnie ale Popatrzcie sami znalazłem na komputerze pokładowym informacje na temat spalanie średnie spalanie to wynosi 20 i 90 mili no jeden galon nie mam głowy do tego aby przeliczyć to na litry na 100 km więc proszę jeśli macie taką możliwość to Napiszcie w komentarzach ile to wyszło bo ja w tej chwili bardzo skupiony na utrzymywaniu tych śmiesznych ogranicznik prędkości innej śmiesznych autostradach dzisiejsze napięty harmonogram nie pozwala nawet spokojnie opisać wnętrze tego samochodu a Uwierzcie mi i jest to opisywać dlatego jest zrobiony na najwyższym poziomie być może w zasadzie Wystarczyło powiedzieć że jest naprawdę genialnie zaprojektowane i gdy nie ma i nie wykonane ale jeśli mamy Przejdź do szczegółów Popatrzcie to wszędzie on pod skórą mamy naprawdę przyjemną miłość i pianki również to na drzwiach mamy skórę i piankę wszystkie te tworzywa są naprawdę najwyższej jakości mamy to połączenie skóry jak carbonem to wszystko co wygląda jako Carbon jest karbonem co wygląda jako aluminium i jest również aluminiowe jeśli chodzi o projekt wnętrza to ja mam w zasadzie tylko dwie uwagi te pierwsze uwagę dotyczy tych odpowietrzenie wiem dlaczego aż cztery nawiewy tutaj zastosowano myślę że byłaby wyrobiły równie dobrze ale być może to był jakiś kaprys projektantów druga sprawa to jest Szerokość tej konsoli centralnej wydaje się że mogło być nieco węższe jest bardzo masywne tutaj pod tym wyjście karbonowe pokryciem po tą klatką mamy miejsce na jakie dać na przede mną jest niewielki symbolicznej wręcz pojemności ale jednak jakieś tam schowek w drzwiach schowki wystarczają jak widać to najwyżej na schowanie czekoladki jeden z najbardziej pojemnych schodków znajduje się tutaj pod podłokietnikiem to pomogę znajdujemy jeszcze średnio pojemne ale chyba najbardziej pojemny w tym samochodzie schowek w którym jakie kamery kamery i jakaś przystawka prostego mamy wyjścia 12 woltów to jest jeszcze jedna stacyjka gdybyśmy nie chcieli korzystać z bezprzewodowego uruchamianie silnika na wyjście USB wejście SD więc wszystko co potrzeba w tym samochodzie znajdziemy znajdziemy też mamy w innych modeli rozwiązanie to mamy znajomy przyciski to mamy znajomy moduł do sterowania całym systemem ultime w zasadzie to wykorzysta no to co jest dobre i sprawdzone no i jeszcze jedno uwagę być może do tego ekranu który niestety nie jest dotykowy Ja wiem że to jest bardzo wygodne to jest Patrz Patrz tutaj mamy wszystkie możliwości gryka nie obracanie przechylania tego więc naprawdę problemu nie ma ale mogą być jednak dotykowe cieszy też to że to w środku zegary które są zegarami w pełni analogowymi pośrodku mamy duży kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego natomiast ten elementy czyli Obrotomierz i prędkościomierz to są zegary analogowe więc jak widać w takim karbonowym sportowym Tłem bydło bo to wszystko jeszcze raz powiem bardzo bardzo i ostatnia rzecz czyli bagażnik Ja wiem że w tym samochodzie to nie wypada ale trochę światła i słońce nam jeszcze zostało więc wykorzystuje moment a więc bagażnik 350 litrów całkiem przyzwoicie jak na sportowy znalazło się miejsce tutaj na jakieś schowek i po lewej stronie nawet na Roladkę miejsce się znalazła Zobaczcie można jutro ściągnąć otworzyć i proszę bardzo kulturalnie możemy oddzielić przestrzeni Od pasażerskiej to na górze Zresztą zostaje jeszcze miejsce na odłożenie jakiś drobiazgów tuż za tą belką która zwiększa sztywność nadwozia to wielkie pudło które tutaj mamy to jest miejsce w którym Wschowa No między innymi siedmiobiegowa skrzynia biegów tak jak mówiłem w układzie transakcją mamy tu z przodu silnik z tyłu skrzyni biegów Stąd akurat tyle miejsca zostało przestrzeni bagażowej podsumowanie tego samochodu zrobię w trakcie jazdy i nie jest to bynajmniej mój wybór tylko dlatego że organizatorzy tak nam rozplanowanie cały dzień że praktycznie nie mamy ani jednej i w zasadzie wszystko co nagrałem o tym samochodzie to było kosztem tego że nie poszedłem na obiad ale nie narzekam gdybym miał kupować taki samochód to no musiałbym rozpatrywać trzy aspekty Po pierwsze wygląd zewnętrzny oczywiście bardzo ładny świetle linie nawiązujące do tradycji i wszystko jest w porządku tylko że niby jeden problem ten samochód wyszedł trochę cukierkowo trochę za słodko brakuje to w nim brutalnością jutro by pasowało do tego jaki on jest tak naprawdę jak on potrafi jeździć jaką brzmi jak on skręca w drugie temat to wnętrze i Tutaj bezkompromisowa absolutnie podejście najwyższej projektowane czy mogłoby pasować równie dobrze w samochodzie który by kosztował 1000000 zł albo więcej no i co ci aspekt czy wycenę Bo Po przeanalizowaniu klinika pozostaje powiedzieć Poproszę do kasy chociaż poczekaj Proszę porównać tę pracę tylko wrócę jeszcze do Teresa który był na tyle bezkompromisowej samochodem który był pełen ogarnę to Turbo do od razu dzisiaj nie kuchni był takim autem dla indywidualisty że on praktycznie nie miał konkurencję AMG GT o czym konkurencję ma także Zresztą on ją prosi porównując się niejako do Porsche 901 pytanie o konkurencji lekarze zadać pytanie też przyjdzie mam kupić ten samochód dla siebie tak cukierkowe auto powinien kupić może dla swojej dziewczyny No właśnie to jest odpowiedź też na to dlaczego pomiędzy wersjami GTA GT mocniejszą szybszą lepiej wyposażona jest stosunkowo niewielka różnica ceny bo w około 90000 zł bo jeszcze zdecyduje się kupić ten samochód swojej dziewczynie To ona prawdopodobnie
d4nb7mk
d4nb7mk
Więcej tematów