Marka z lwem cieszy się najlepszą opinią wśród niemieckich profesjonalistów branży pojazdów użytkowych - tak wykazały badania ankietowe przeprowadzona w grupie 400 osób odpowiedzialnych w przedsiębiorstwach transportowych, spedycyjnych, w przemyśle i w handlu za podejmowanie decyzji dotyczących zakupu pojazdów.
MAN Nutzfahrzeuge w Niemczech, w kręgu osób podejmujących decyzje w sprawie parku pojazdów cieszy się najlepszą opinią spośród producentów pojazdów ciężarowych. Pod względem znajomości i wizerunku marka z lwem zajmuje niezagrożoną pozycję nr 1. Wykazały to wyniki ankiety instytutu badania opinii publicznej TNS Emnid, przeprowadzone na zlecenie tygodnika Verkehrs Rundschau w grupie 400 osób odpowiedzialnych w przedsiębiorstwach transportowych, spedycyjnych, w przemyśle i handlu za podejmowanie decyzji dotyczących taboru.
Tak zwany ranking wizerunku dostarcza opinię na temat zaufania rynku do najważniejszych marek branży pojazdów użytkowych. Zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez instytut Emnid do istotnych czynników decydujących o wizerunku firmy oprócz produktywności i otwarcia na klienta coraz częściej zalicza się uwzględnienie przez producenta aspektów środowiskowych.
„Jesteśmy bardzo dumni z tej nagrody. Wyróżnienie to jest przecież wyrazem reprezentatywnej opinii rynku na temat naszego produktu oraz świadczonych przez nas usług i utwierdza nas w dotychczasowych staraniach - oświadczył Peter Erichreineke, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w spółce MAN Nutzfahrzeuge AG, podczas uroczystości wręczenia nagrody w dniu 14 lutego w Monachium.
„Jestem przekonany, że do tej wspaniałej opinii przyczyniły się nasze fantastyczne nowe typoszeregi TGX i TGS, które otrzymały już przecież także tytuł 'Truck of the Year 2008'. Nasze nowe pojazdy ciężarowe są najlepszym potwierdzeniem, że ekonomiczność i emocje nie muszą się wykluczać - uzupełnia prof. dr. Karl Viktor Schaller, członek zarządu odpowiedzialny za rozwiązania techniczne i zakupy.
Źródło: Samar, MAN-Star Trucks