Trwa ładowanie...
19-03-2013 10:39

Małysz rewelacją Italian Baja

Małysz rewelacją Italian BajaŹródło: Materiały prasowe
d6y8xdh
d6y8xdh

Adam Małysz zajął bardzo wysokie, czwarte miejsce w rajdzie terenowym Italian Baja. Do trzeciego miejsca podium na którym stanął 2-krotny zwycięzca Dakaru - Jean Louis Schlesser, zabrakło mu 55 s.

- W sobotę mieliśmy drobne przygody na ostatnich dwóch OS, ale udało się dojechać do mety. Trochę się stresowałem bo przyszedł zapis, że pierwsza piątka po prologu wybiera pozycje startowe. "Hołek" wybrał piątą, nam została tylko pierwsza i przez to pierwszy raz w rajdowej karierze otwierałem trasę. Był to udany chrzest bojowy - fajnie się jechało i "kręciliśmy" dobre czasy. Mieliśmy korzystną pogodę, ale na trasie było dużo kałuż, od drugiej pętli jednak woda została już rozjeżdżona - powiedział Małysz.

- Na przedostatnim odcinku prowadzącym przez rzekę, niemal wypadliśmy po skoku. Lecieliśmy na skarpę i ledwo się uratowaliśmy. Trzeba było cofać, żeby zmieścić się w ostry zakręt. Straciliśmy tam kilkanaście sekund. Podczas ostatniego oesu trochę za szybko wjechałem w zakręt i trafiliśmy na studzienkę. Zredukowałem bieg i przejechaliśmy górą po studzience - dodał.

(fot. Materiały prasowe)
Źródło: (fot. Materiały prasowe)

W niedzielnej części Italian Baja przeprowadzono dwie pętle z czterema odcinkami specjalnymi. Trasa została odwrócona w porównaniu z sobotą. Na przedpołudniowej pętli Małysz dwukrotnie uzyskał szósty czas. W powtórce oesów Rauscedo A i B był piąty i czwarty. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, przez cały czas jechaliśmy równym tempem. Zależało mi na tym, żeby zmniejszał się dystans do czołówki i by strata była liczona w sekundach a nie minutach. Italian Baja to trudny, specyficzny rajd, ale można się na nim dużo nauczyć - zakończył Małysz.

Ostatecznie zwyciężyła załoga Toyoty Hilux - Reinaldo Varela/Gustavo Gugelmin. Jako drudzy na mecie zameldowali się Krzysztof Hołowczyc i Andreas Schulz (Mini All4 Racing) zaś jako trzeci - Jean Louis Schlesser i Konstantin Żilcow (Schlesser Original).

Źródło: GoRally

ll/moto.wp.pl

d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj