LEXUS LS XF50
Lata produkcji | 2013 |
Dostępne wersje nadwoziowe | sedan |
Silniki | 4.6 V8 370/387 KM, 5.0 V8 hybryd 445 KM |
Skrzynie biegów | automatyczna |
Rozstaw osi (mm) | 2970/3090 |
Długość (mm) | 5090/5210 |
Szerokość (mm) | 1875 |
Wysokość (mm) | 1455/1465/1470/1480 |
Marki | |
Model |
Japończycy wprowadzają na rynek gruntownie odnowionego Lexusa LS. Do walki z niemiecką konkurencją: Audi, BMW i Mercedesem, Japończycy zabrali się z typową dla siebie starannością, wprowadzając w nowym modelu 3000 przemyślanych zmian i udoskonaleń. W tym trzy nowości na skalę światową. W ten sposób powstał japoński konsjerż na kołach. Kuracji odmładzającej została poddana pełna gama Lexusa LS, obejmująca wersje 460, 600h oraz 600 h L, ze zwiększonym rozstawem osi. Nowy Lexus LS ma długość 5090 mm, jest dłuższy od swojego przednika o 30 mm. Zachował jednak jego rozstaw osi 2970 mm. O 10 mm wydłużono zwis przedni, o 20 mm tylny. Cennik nowego Lexusa LS otwiera wersja 460 Elite z silnikiem o mocy 387 KM i napędem na tylną oś za 449 200 zł. Wersja F Sport Plus kosztuje 517 200 zł. Dysponujący napędem na obie osie, LS 460 AWD ma słabszy o 17 KM silnik i kosztuje 468 900 zł. Za najbogatszą wersję Superior, zapłacimy 601 150 zł. Krótka wersja LS 600h to wydatek co najmniej 539 900 zł. Topowa, przedłużona wersja, LS
600h L Superior to wydatek rzędu 715 750 zł.