Trwa ładowanie...
dx6ja5q
10-10-2005 13:22

Land Rover zdobywa rynek azjatycki

dx6ja5q
dx6ja5q

Po kilku latach niepewności i zamieszania wynikającego ze zmian właścicieli (Rover, BMW, wreszcie Ford)
, marka Land Rover zdaje się wychodzić na prostą miedzy innymi dzięki wzrastającej sprzedaży w Azji. W ciągu ostatnich trzech lat sprzedaż Land Roverów w Japonii wzrosła ponad dwukrotnie.

Ford grupuje Land Rovera z pozostałymi kupionymi przez siebie markami: Jaguarem i Volvo. Wspólny marketing umożliwia lepsza promocję produktów, a przede wszystkim tańszą organizację punktów sprzedaży i obsługi serwisowej. Matthew Taylor, dyrektor zarządzający Land Rovera zapowiedział, że do końca obecnej dekady rejon Azji i Pacyfiku może stać się trzecim co do wielkości rynkiem zbytu Land Roverów, po Wielkiej Brytanii i USA

dx6ja5q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dx6ja5q
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj