Land Rover Discovery III - dane techniczne
Samochód zbudowany przez Alberta Gryszczuka na bazie Land Rovera Discovery III dostarczonego przez JLR Polska.
Załoga: Albert Gryszczuk (kierowca) i Michał Krawczyk (pilot) oraz Robert Górecki (kierowca) i Ernest Górecki (pilot).
Silnik: Turbo Diesel w układzie widlastym, sześć cylindrów, moc 240 KM, maksymalny moment 550Nm. Elektronika przygotowana przez firmę MASTERS TUNING.
Zawieszenie: wielowahaczowe zawieszenie wszystkich kół połączone z ramą nośną, wspomagane przez osiem prototypowych amortyzatorów firmy OHLINS w najnowszej specyfikacji z systemem PDS, sprężyny OHLINS. Zawieszenie dostarczone przez firmę PTM.
Hamulce: prototypowe tarczowe, cztero tłoczkowe zaciski hamulcowe przedniej i tylniej osi firmy HISPEC Motorsport.
Felgi: COMPOMOTIVE 7x16 dostarczone przez firmę XXL Sport Promotion.
Opony: BF GOODRICH AT 235/85/16 dostarczone przez BF Goodrich Polska.
Napęd: Za przeniesienie napędu odpowiada sześcio stopniowa skrzynia biegów firmy ZF, reduktor dwustopniowy z wielopłytkowym sprzęgłem między osiowym, tylnia przekładnia z regulowaną cierną blokadą mechanizmu różnicowego. Sprzęgło jedno tarczowe stalowe.
Nadwozie: 90% poszycia nadwozia zostało wykonane z kompozytów węglowych. Masa własna: 1890 kg
Prędkość max: 195 km/h
Długość: 4825 mm
Szerokość: 1960 mm
Wysokość: 1980 mm