Land Rover Discovery 3.0 TD6 258 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #346
Test Land Rovera Discovery V z silnikiem 3.0 TD6 o mocy 258 KM
Cześć miłośnicy jazdy w terenie La… Rozwiń
Transkrypcja:
Cześć
miłośnicy jazdy w terenie Land Rovera mogą kojarzyć przede
wszystkim z tym że był on kultową terenówką która w latach 90 między innymi jeździła
w rajdach Camel Trophy był to samochód który przemierzał bezdroża w pustyni bez
większych awarii oraz bez większego problemu Czy dzisiejsza generacja Land Rovera Discovery ma ducha
tam tego modelu sprawdzimy to w tym filmie Na
pierwszy
rzut
oka obecna generacja Land Rovera Discovery prezentuje się masywnie i luksusowo stylistycznie
nie odbiega od aktual marki kiedy spojrzymy na linie boczną to zauważymy że zniknęły charakterystyczne
okienka w tylnej górnej części nadwozia które były niemal znakiem rozpoznawczym pierwszych modeli później
między Słupskiem c i d pojawiło się wyższe okno które nawiązywało do pierwotnego rozwiązania z tyłu zmienił
się kształt tylnych lamp i nie są już one pionowe zwraca uwagę jak już jest ten samochód i jakich problemów może
nastręczyć kiedy będziemy próbować tutaj w zająć pozycję za kierownicą ja mam lat 86 wzrostu jak
widać próg jest na wysokości to jest wyżej niż moje kolano jest tutaj problem często w terenówkach mamy
tak zwaną cykor łapkę w tym miejscu tutaj tego nie mamy Mamy ją tylko tutaj No jeśli ten samochód na przykład w stanie
na górze i będziemy chcieli wyjść prześwity jeszcze się zwiększy No to już będzie problem żeby po prostu nie spać
z tego samochodu to już nawet nie będzie wysiadanie Ale w każdym razie to zawieszenie jest oczywiście jego wysokość jest i
mamy tutaj też taki tryb który pozwala wysiadać jest właśnie najniższa pozycja zawieszenia nazywa
się tryb z ułatwiający wsiadanie czyli
chyba
raczej wykorzystania na postoju albo kiedy jedziemy naprawdę już szybko na autostradzie Zwróć uwagę jak duża
wizualnie ciężka jest tylna część tego samochodu no i to się oczywiście nie Discovery
zawsze miało być przede wszystkim praktyczny coś pomiędzy Range roverem a Defender m który był typowym wołem roboczym Tak więc nawet i tej
względnie ładne 1 uchował
się ten wielki bagażnik na ale chyba możemy sobie wyobrazić że tutaj się po prostu zmieści naprawdę dużo
rzeczy zapakujemy go po dach i ruszymy gdziekolwiek
nas poniesie Land Rovera Discovery obecnej generacji jest luksusowe nie znajdziemy tutaj
analogii z siermiężny można powiedzieć z siekierą co samym wnętrzem tam Tater Myślę że
biorąc pod uwagę że z kim cenę tego samochodu ale jakość wykonania rodzaj materiałów i to jak tutaj
można się poczuć wątpię żeby ktoś chciał po ciężkim zająć miejsce za kierownicą z
owocem tymi butami z owocową kurtką aby później ten brud tutaj osiadł i został na lata tak jak
często można spotkać oglądając na przykład zakupem poprzednie generacje Land Rovera Discovery tam wnętrze
kryje mnóstwo historii która zapisana jest na zakurzonych kartach jeśli chodzi o wyposażenie to w prezentowanym
modelu brakuje niczego bogato wyposażona wersja nie zdradzę po sobie że jest samochodem o bardzo
terenowych korzeniach prędzej poczujemy się tutaj jak w limuzynie pierwszej generacji występowały również w nieco bogaty
ale w dalszym ciągu w środku panowała of lodowa surowość pierwsza generacja Land Rovera Discovery
mieliśmy do wyboru 5 silników były to 4 jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna generacji
te proporcje troszkę się zmieniły i do wyboru mamy 3 diesel i jedną benzynę pod maską naszego testowego egzemplarza
zagościł silnik 3 0 V6 diesel o mocy 258 pierwsza najbardziej zasłużone generacja
Land Rovera Discovery była mechanicznie o wiele mniej skomplikowana auto Miało klasyczną budowę ramową dwa
sztywne mosty i stały napęd wszystkich kół z centralą różnicowym blokowanym ręcznie w połączeniu
z dobrym ogumieniem i umiejętnościami kierowcy była tą maszynę niemal nie do zatrzymania w ciężkim terenie skoro Wiemy
już jak historycznie Discovery się zachowywać w terenie Zobaczmy jak zachowuje się w teraźniejszości
w piątej generacji
obecna generacja Discovery nie jest już zbudowana na ramię ale nadal posiada stały napęd na cztery koła podjazdach
z pomocą przyjdzie nam reduktor obecny
na pokładzie elektronika również służyć nam będzie pomocą sytuacjach na pozór bez wyjścia Po wybraniu odpowiedniego
trybu Samochód sam zmieni parametry jazdy Nad najbardziej odpowiednie my musimy tylko dodać gazu co samochody
które od pierwszego spojrzenia można łatwo sklasyfikować czy są do
miasta do jazdy w terenie do pracy na budowie czy do jeżdżenia po zakupy patrząc na nową
generację Land Rovera Discovery możemy mieć pewne wątpliwości bo tak jak Widzieliście ten samochód ale
radzi sobie w terenie to nie wiadomo czy gruba warstwa błota i kurz oraz gałęzie po wciskany
gdzieś w zakamarki tego samochodu pasują do niego tak jak do regeneracji czy w tym Land Rover
Discovery zachował się duch tych wszystkich legendarnych wybitnie
uzdolnionych Terenowa Land rowerów Myślę
że tak ale podpowłok jednak to jest nowoczesny
ładny samochód który z młotem wygląda No właśnie wygląda tak dobrze czy
źle Odpowiedzcie w komentarzach