Trwa ładowanie...
d3newpe
Land Rover Discovery 3.0 TD6 258 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #346

Land Rover Discovery 3.0 TD6 258 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #346

Test Land Rovera Discovery V z silnikiem 3.0 TD6 o mocy 258 KM

Cześć miłośnicy jazdy w terenie LaRozwiń

Transkrypcja:

Cześć miłośnicy jazdy w terenie Land Rovera mogą kojarzyć przede wszystkim z tym że był on kultową terenówką która w latach 90 między innymi jeździła w rajdach Camel Trophy był to samochód który przemierzał bezdroża w pustyni bez większych awarii oraz bez większego problemu Czy dzisiejsza generacja Land Rovera Discovery ma ducha tam tego modelu sprawdzimy to w tym filmie Na pierwszy rzut oka obecna generacja Land Rovera Discovery prezentuje się masywnie i luksusowo stylistycznie nie odbiega od aktual marki kiedy spojrzymy na linie boczną to zauważymy że zniknęły charakterystyczne okienka w tylnej górnej części nadwozia które były niemal znakiem rozpoznawczym pierwszych modeli później między Słupskiem c i d pojawiło się wyższe okno które nawiązywało do pierwotnego rozwiązania z tyłu zmienił się kształt tylnych lamp i nie są już one pionowe zwraca uwagę jak już jest ten samochód i jakich problemów może nastręczyć kiedy będziemy próbować tutaj w zająć pozycję za kierownicą ja mam lat 86 wzrostu jak widać próg jest na wysokości to jest wyżej niż moje kolano jest tutaj problem często w terenówkach mamy tak zwaną cykor łapkę w tym miejscu tutaj tego nie mamy Mamy ją tylko tutaj No jeśli ten samochód na przykład w stanie na górze i będziemy chcieli wyjść prześwity jeszcze się zwiększy No to już będzie problem żeby po prostu nie spać z tego samochodu to już nawet nie będzie wysiadanie Ale w każdym razie to zawieszenie jest oczywiście jego wysokość jest i mamy tutaj też taki tryb który pozwala wysiadać jest właśnie najniższa pozycja zawieszenia nazywa się tryb z ułatwiający wsiadanie czyli chyba raczej wykorzystania na postoju albo kiedy jedziemy naprawdę już szybko na autostradzie Zwróć uwagę jak duża wizualnie ciężka jest tylna część tego samochodu no i to się oczywiście nie Discovery zawsze miało być przede wszystkim praktyczny coś pomiędzy Range roverem a Defender m który był typowym wołem roboczym Tak więc nawet i tej względnie ładne 1 uchował się ten wielki bagażnik na ale chyba możemy sobie wyobrazić że tutaj się po prostu zmieści naprawdę dużo rzeczy zapakujemy go po dach i ruszymy gdziekolwiek nas poniesie Land Rovera Discovery obecnej generacji jest luksusowe nie znajdziemy tutaj analogii z siermiężny można powiedzieć z siekierą co samym wnętrzem tam Tater Myślę że biorąc pod uwagę że z kim cenę tego samochodu ale jakość wykonania rodzaj materiałów i to jak tutaj można się poczuć wątpię żeby ktoś chciał po ciężkim zająć miejsce za kierownicą z owocem tymi butami z owocową kurtką aby później ten brud tutaj osiadł i został na lata tak jak często można spotkać oglądając na przykład zakupem poprzednie generacje Land Rovera Discovery tam wnętrze kryje mnóstwo historii która zapisana jest na zakurzonych kartach jeśli chodzi o wyposażenie to w prezentowanym modelu brakuje niczego bogato wyposażona wersja nie zdradzę po sobie że jest samochodem o bardzo terenowych korzeniach prędzej poczujemy się tutaj jak w limuzynie pierwszej generacji występowały również w nieco bogaty ale w dalszym ciągu w środku panowała of lodowa surowość pierwsza generacja Land Rovera Discovery mieliśmy do wyboru 5 silników były to 4 jednostki benzynowe i jedna wysokoprężna generacji te proporcje troszkę się zmieniły i do wyboru mamy 3 diesel i jedną benzynę pod maską naszego testowego egzemplarza zagościł silnik 3 0 V6 diesel o mocy 258 pierwsza najbardziej zasłużone generacja Land Rovera Discovery była mechanicznie o wiele mniej skomplikowana auto Miało klasyczną budowę ramową dwa sztywne mosty i stały napęd wszystkich kół z centralą różnicowym blokowanym ręcznie w połączeniu z dobrym ogumieniem i umiejętnościami kierowcy była tą maszynę niemal nie do zatrzymania w ciężkim terenie skoro Wiemy już jak historycznie Discovery się zachowywać w terenie Zobaczmy jak zachowuje się w teraźniejszości w piątej generacji obecna generacja Discovery nie jest już zbudowana na ramię ale nadal posiada stały napęd na cztery koła podjazdach z pomocą przyjdzie nam reduktor obecny na pokładzie elektronika również służyć nam będzie pomocą sytuacjach na pozór bez wyjścia Po wybraniu odpowiedniego trybu Samochód sam zmieni parametry jazdy Nad najbardziej odpowiednie my musimy tylko dodać gazu co samochody które od pierwszego spojrzenia można łatwo sklasyfikować czy są do miasta do jazdy w terenie do pracy na budowie czy do jeżdżenia po zakupy patrząc na nową generację Land Rovera Discovery możemy mieć pewne wątpliwości bo tak jak Widzieliście ten samochód ale radzi sobie w terenie to nie wiadomo czy gruba warstwa błota i kurz oraz gałęzie po wciskany gdzieś w zakamarki tego samochodu pasują do niego tak jak do regeneracji czy w tym Land Rover Discovery zachował się duch tych wszystkich legendarnych wybitnie uzdolnionych Terenowa Land rowerów Myślę że tak ale podpowłok jednak to jest nowoczesny ładny samochód który z młotem wygląda No właśnie wygląda tak dobrze czy źle Odpowiedzcie w komentarzach
d3newpe
d3newpe
Więcej tematów