Trwa ładowanie...
Lamborghini
15-01-2015 16:26

Lamborghini z najlepszym wynikiem sprzedaży w historii

Lamborghini z najlepszym wynikiem sprzedaży w historiiŹródło: Autokrata
d1663zl
d1663zl

Segment aut sportowych ma się świetnie. Potwierdzają to wyniki Lamborghini. Włoskie samochody znalazły w 2014 roku aż 2530 nabywców. To efekty sprzedaży odbywającej się za pośrednictwem 130 dealerów rozsianych w 48 państwach. Włosi świętują, ponieważ jest to wzrost aż o 19 proc. w porównaniu do 2013 roku i najlepszy okres w historii marki.

Niektórych może zdziwić fakt, że najwięcej nowych Lamborghini wcale nie sprzedano na Bliskim Wschodzie. W tym rankingu, na pierwszym miejscu, są Stany Zjednoczone. Tuż za nimi uplasowały się Chiny (łącznie z Tajwanem i Hong Kongiem). Bliski Wschód znalazł się na trzecim miejscu. W Europie przodują Wielka Brytania oraz Niemcy.

Zobacz ile może być warte twoje auto
Lamborghini podało także statystki sprzedaży. Okazuje się, że klienci najchętniej wybierali najnowszy model – Huracan. W 2014 roku sprzedano 1137 sztuk. Warto dodać, że Włosi mają jeszcze do zrealizowania 2300 zamówień na Huracana. Drugie miejsce w rankingu sprzedaży zajął model Aventador – najlepiej sprzedające się Lamborghini z silnikiem V12. Na niego zdecydowało się 1128 osób. Ostatnie miejsce należało do auta, które w 2014 pożegnaliśmy – Gallardo. Poprzednika Huracana wybrało 265 osób.

Warto dodać, że w Polsce także znajduje się oficjalny salon Lamborghini. Zdaniem prezesa Stephana Winkelmanna, cel sprzedażowy naszego oddziału to ok. 20 aut rocznie. Cena Huracana w Polsce to prawie 1,1 mln zł, a Aventadora ponad 1,7 mln zł.

Źródło: Lamborghini

mp/moto.wp.pl

d1663zl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1663zl
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj