Trwa ładowanie...
d2joget
12-09-2006 10:54

Łakomy kąsek dla reklamodawców

d2joget
d2joget

Eksperci są zgodni. Na liście najcenniejszych dla reklamodawców Polaków Robert Kubica jest już numerem 1. Za udział w kampanii może żądać nawet 5 milionów złotych. Tyle tylko, że na razie ma absolutny zakaz podpisywania umów reklamowych!

Wystarczyło kilka tygodni, by transmisje z Formuły 1 w TV4 gromadziły przed telewizorami widownię 3–4 razy wyższą niż wcześniej. Wystarczył jeden wyścig na torze Hungaroring, by ceny reklam w trakcie relacji wzrosły dwukrotnie. Zainteresowania firm to nie zmniejszyło. Wręcz przeciwnie – jest 3 razy większe.

– Robert Kubica to w tej chwili polska marka numer 1. Polska powinna to wykorzystać – mówi Konrad Pudło, jeden z dyrektorów firmy Media-Sport. – Uważam, że po wyścigu na Monzie, kiedy znów znalazł się na pierwszych stronach gazet, zyskał największą wartość reklamową w naszym kraju.

_ rel="nofollow">Więcej w "Przeglądzie Sportowym" _Więcej w "Przeglądzie Sportowym"

d2joget
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2joget
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj