Trwa ładowanie...
d438tpk
12-09-2006 10:54

Łakomy kąsek dla reklamodawców

d438tpk
d438tpk

Eksperci są zgodni. Na liście najcenniejszych dla reklamodawców Polaków Robert Kubica jest już numerem 1. Za udział w kampanii może żądać nawet 5 milionów złotych. Tyle tylko, że na razie ma absolutny zakaz podpisywania umów reklamowych!

Wystarczyło kilka tygodni, by transmisje z Formuły 1 w TV4 gromadziły przed telewizorami widownię 3–4 razy wyższą niż wcześniej. Wystarczył jeden wyścig na torze Hungaroring, by ceny reklam w trakcie relacji wzrosły dwukrotnie. Zainteresowania firm to nie zmniejszyło. Wręcz przeciwnie – jest 3 razy większe.

– Robert Kubica to w tej chwili polska marka numer 1. Polska powinna to wykorzystać – mówi Konrad Pudło, jeden z dyrektorów firmy Media-Sport. – Uważam, że po wyścigu na Monzie, kiedy znów znalazł się na pierwszych stronach gazet, zyskał największą wartość reklamową w naszym kraju.

_ Więcej w "Przeglądzie Sportowym" _Więcej w "Przeglądzie Sportowym"

d438tpk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d438tpk
Więcej tematów