Kornacki i Mikiciuk promują garnitury polskiej marki
Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk – dziennikarze motoryzacyjni, na co dzień związani ze stacją TVN Turbo, promują męską markę odzieżową Giacomo Conti.
Roczny kontrakt, którego wartości nie zdradzono, zakłada udział obu panów w działaniach promocyjnych, PR i social mediach. Z początkiem marca pierwsze wizerunkowe zdjęcia ambasadorów pojawiły się już w witrynach salonów sprzedaży Giacomo Conti.
Fotografie są efektem sesji zdjęciowej, która odbyła się w połowie lutego. Nie mogło w niej zabraknąć motoryzacyjnych akcentów: miniaturowych modeli samochodów oraz poszetek z autami i skuterami. Do studia wjechało też oryginalne włoskie cabrio. Auto nawiązuje do wiosenno-letniej kolekcji marki, inspirowanej włoską Rivierą. Panowie nie byliby sobą, gdyby nie zajrzeli klasykowi pod maskę. Postanowili także sprawdzić, czy uda się zmienić koło w samochodzie, mając na sobie bardzo elegancki garnitur. I… udało się!
W kampanii reklamowej zobaczymy ich zarówno w klasycznych smokingach, jak i stylizacjach bardziej casualowych: lnianych marynarkach, letnich przewiewnych spodniach, zamszowych mokasynach i sneakersach. Nie zabraknie także skórzanych kurtek z limitowanej kolekcji Giacomo Jeans.
Za to w ramach usługi szycia ubrań na miarę zdecydowali się na zupełnie różne zestawy. Kornacki wybrał jasnoniebieski garnitur w modną kratę księcia Walii. Natomiast Mikiciuk postawił na klasyczny model w głębokim granacie, ale za to z ciekawą fakturą w mikrowzór. Oba garnitury zostaną uszyte z ekskluzywnych włoskich tkanin.
Giacomo Conti to, inspirowana włoskim designem, polska marka odzieży męskiej oferująca kolekcję biznesową, smart casualową, a także modę ślubną. Ma blisko osiemdziesiąt salonów sprzedaży rozmieszczonych w topowych galeriach handlowych w całej Polsce. W wiosenno-letniej kolekcji marki przeważają ciepłe, jasne kolory: rozbielone błękity i szarości oraz piaskowe beże. Dominującym wzorem jest krata, choć nie brakuje też egzotycznych motywów.