Globalna sprzedaż na poziomie 3 961 629 sztuk w 2007 roku uplasowała koncern Hyundai-Kia na piątym miejscu w światowym rankingu producentów samochodów. Jest to skok w górę o jedną pozycję w porównaniu z rokiem 2006.
Do tej pory wzrost ilościowy był ważnym celem dla grupy. W tej chwili wysiłki koncentrują się na osiągnięciu znaczącego wzrostu sprzedaży w aspekcie innowacji technologicznych, siły marki, rentowności firmy
oraz zaangażowanie w działania społeczne. Koncern stale rośnie w siłę.
Przez cztery dekady, odkąd powstał Hyundai Motor Co., grupa zanotowała znaczący wzrost. Od momentu przejęcia w 1999r steru w Hyundai-Kia przez pana Chung Mong-Koo koncern stale pnie się w górę w rankingach światowych, nadając rozmachu globalnym działaniom, poprzez budowę nowych fabryk w USA, Chinach, Indiach na Słowacji, w Czechach i Rosji.
Źródło: Samar.pl, Hyundai Motor Poland