Kontrakty serwisowe dla indywidualnych klientów Renault
Od września Renault Polska wprowadza kontrakty serwisowe dla klientów indywidualnych. W ofercie znajdą się trzy opcje w zakresie usług i cztery opcje trwania kontraktu.
Poprzednio kontrakty serwisowe były oferowane jedynie klientom flotowym. Kontrakt to kontrola kosztów obsługi auta, gwarancja użycia jedynie oryginalnych części oraz płynów eksploatacyjnych. Korzystanie z usługi zapewnia zwiększenie wartości auta zarówno w trakcie jego trwania, jak i po zakończeniu.
Producent przygotował 3 typy kontraktów. Pierwszy z nich to "Moje przeglądy", obejmujący wymianę części i wykonanie przeglądów przewidzianych w programie obsługi samochodu, np. przegląd z wymianą oleju, filtra powietrza czy rozrządu. Drugi to "Zen", będący rozszerzeniem "Moich przeglądów" o ofertę przedłużenia gwarancji na wykupiony okres, zaś trzeci - "Full Service" dodatkowo zawiera wymianę części podlegających zużyciu w trakcie eksploatacji auta, jak np. klocki i tarcze hamulcowe, amortyzatory czy akumulator.
Użytkownicy aut Renault oraz Dacia mogą podpisać umowę na okres od 2 do 6 lat bądź na określony limit przebiegu. Kontrakt można wykupić w ciągu 12 miesięcy od daty pierwszej rejestracji auta.
/ll