Trwa ładowanie...
07-04-2009 08:35

"Konserwa" i "porażka", czyli bolid BMW

"Konserwa" i "porażka", czyli bolid BMWŹródło: BMW
d2z3nu5
d2z3nu5

W budowie samochodu nie popełniono błędu. Ale bolid jest kwintesencją szarej przeciętności. W dobie rewolucji w F1 inżynierowie BMW Sauber nie wymyślili nic, choć mieli szansę wymyślić wszystko - czytamy w Gazecie Wyborczej.

Aby odegrać ważną rolę w walce o tytuł, trzeba czegoś więcej niż szczęścia. A BMW Suber ma mniej. Perspektywy nie są więc różowe. Co ma BMW Sauber?

Jego inżynierowie siedzieli nad deską kreślarską pół roku, gdy Kubica samotnie walczył o podium z Kimim Raikkonenem, ale nie zaryzykowali. Nie wykorzystali dziury w przepisach do zbudowania podwójnych dyfuzorów. Nie próbowali rewolucyjnych rozwiązań aerodynamicznych, które zastosował np. Red Bull.

Uprali się za to jak kozły na nieobowiązkowym KERS za 20 mln euro, którego używa tylko Heidfeld. Kiedy analizujemy rozwiązania techniczne BMW Sauber nasuwa się jedno słowo: konserwa. I ewentualnie drugie: porażka.

d2z3nu5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2z3nu5
Więcej tematów