Koniec Chryslera
Do roku 2011 z samochodów sprzedawanych w Europie zniknie oznaczenie Chrysler. Jego miejsce zajmie logo włoskiej Lancii. Marka Chrysler pozostanie jedynie w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie modele Lancii nie są oferowane.
- Do maja 2011 roku planujemy rozwinąć zintegrowaną sieć około 800 dilerów i ponad 1000 przedstawicielstw firmy Lancia/Chrysler - powiedział Olivier Francois, dyrektor zarządzający koncernu Chryslera i Lancii.
W związku z tym, firma matka - Fiat wystosowała specjalne oświadczenia do 1100 punktów dilerskich Chryslera i Lancii z informacją, iż kontrakty tych przedstawicielstw podpisane z centralą koncernu wygasną 31 maja 2011 roku. W ich miejscu powstaną nowe miejsca sprzedaży i dystrybucji produktów Chryslera i Lancii, jednak będą one oferowały modele wyłącznie z logo Lancii na maskach.
Lorenzo Sistino, dyrektor sprzedaży Fiata, przyznał, iż dilerzy zyskają na tej decyzji, ponieważ będą mogli zaoferować swoim klientom pełną gamę produktową.
Źródło: Moto Target