Subaru Impreza II
Następna propozycja także pochodzi od Subaru. Prawdziwą ikoną japońskiej marki, obok stałego napędu na cztery koła, jest Impreza osiągająca w rajdowym świecie mnóstwo sukcesów. W cywilnych odmianach też daje wiele radości z jazdy. W 2000 roku w sprzedaży pojawiła się druga generacja modelu, oferowana jako klasyczny sedan i kombi. Oczywiście jak przystało na klasyczne Subaru, kompaktowe auto wyposażono w drzwi pozbawione ramek, również w kombi. Podobnie jak w Legacy, wnętrze wykonano z twardego i taniego plastiku. Niestety, na bogate wyposażenie nie mamy co w tym przypadku liczyć. Jedynym argumentem przemawiającym za zakupem Imprezy są dostępne jednostki napędowe. O ile wolnossące silniki benzynowe nie robią wrażenia, o tyle wariant WRX będący najmocniejszą wersją Imprezy kombi przemawia do wyobraźni. To turbodoładowany motor typu bokser o pojemności 2,0 oferujący 218-225 KM. Moc stale trafia na wszystkie koła poprzez pięciobiegową przekładnię manualną.