Jeep wejdzie na rynek indyjski
W ciągu najbliższych kilku lat planowane są premiery 9 nowych lub radykalnie odnowionych modeli marek Fiat i Jeep. Terenówki będą rozprowadzane przez firmową sieć dealerską, korzystającą ze wsparcia Fiata w zakresie obsługi technicznej i zaopatrzenia w części zamienne.
Fiat będzie rozwijać też będzie lokalną działalność przemysłową, podejmując produkcję modeli Linea Classic Edition oraz Punto. W 2013 r. Strategia producenta przewiduje pierwotnie wprowadzić samochody na rynek, potem rozwinąć sieć sprzedaży a ostatecznie przeprowadzać akcje marketingowe.
w Indiach ma się znaleźć 120 niezależnych punktów sprzedaży dealerskiej TATA-FIAT. Atrakcją mają być salony kawowe Fiat Caffe, pozwalające zapoznać się z dziedzictwem technicznym i kulturowym Fiata.
Przedstawiciele koncernu uważają rynek indyjski za jeden z najbardziej perspektywicznych na świecie. W 2011 r. zanotowano tam wzrost sprzedaży na poziomie 12 proc.
Źródło: Fiat
ll/moto.wp.pl