Japońskie trendy
Na rynku pojawił się nowy magazyn miłośników aut japońskich o nazwie JAPAN TRENDS. Jest to kolejny z serii konsekwentnie rozwijanych od 2005 roku magazynów społecznościowych TRENDS skierowanych do miłośników konkretnych marek, w których Czytelnicy znajdują wszelkie przydatne informację o ich ulubionej marce, jej historii, nowinkach, trendach, a także aktywności skupionych wokół nich społeczności.
Magazyn Japan TRENDS, podobnie jak obecnie wydawne BMW TRENDS i VW TRENDS ukazuje się na terenie całej Polski i jest rozprowadzany przez duże sieci kolporterskie, na stacjach benzynowych oraz w salonikach i klubach prasowych.
Japan TRENDS ukazał się jako kwartalnik w objętości 100 stron i nakładzie 15 tys. egz. i cenie 9,95 zł. W pierwszym numerze możemy przeczytać mi.in. o tym w jakim japońskim aucie można zakochać się w 12 sekund, poznać okręt flagowy Infiniti, test pickupów: Nissan Navara, Mitsubishi L200, Toyota Hilux i Isuzu D-max, poznać 524-konną Hondę Civic EJ9 i Elektrycznego Nissana Leaf.
Wydawcą jest RT MEDIA, założona i kierowana przez Ryszarda Turskiego, mi.n. twórcę miesięcznika „Auto dziś i jutro” (obecnie „Auto moto”) oraz licznych wydań prasy motoryzacyjnej poświęconych off-roadowi, tuningowi, itd. (m.in. współautorowi udanego relaunchu tygodnika „Motor”). W czasie gdy był dyr. wydawniczym w Wydawnictwie Bauer odpowiedzialnym za segment prasy motoryzacyjnej oba główne tytuły - „Motor” i „Auto moto” były liderami swoich segmentów.