Trwa ładowanie...
27-07-2010 13:29

Japońskie trendy

Japońskie trendyŹródło: zdjęcie producenta
d6y8xdh
d6y8xdh

Na rynku pojawił się nowy magazyn miłośników aut japońskich o nazwie JAPAN TRENDS. Jest to kolejny z serii konsekwentnie rozwijanych od 2005 roku magazynów społecznościowych TRENDS skierowanych do miłośników konkretnych marek, w których Czytelnicy znajdują wszelkie przydatne informację o ich ulubionej marce, jej historii, nowinkach, trendach, a także aktywności skupionych wokół nich społeczności.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Magazyn Japan TRENDS, podobnie jak obecnie wydawne BMW TRENDS i VW TRENDS ukazuje się na terenie całej Polski i jest rozprowadzany przez duże sieci kolporterskie, na stacjach benzynowych oraz w salonikach i klubach prasowych.

Japan TRENDS ukazał się jako kwartalnik w objętości 100 stron i nakładzie 15 tys. egz. i cenie 9,95 zł. W pierwszym numerze możemy przeczytać mi.in. o tym w jakim japońskim aucie można zakochać się w 12 sekund, poznać okręt flagowy Infiniti, test pickupów: Nissan Navara, Mitsubishi L200, Toyota Hilux i Isuzu D-max, poznać 524-konną Hondę Civic EJ9 i Elektrycznego Nissana Leaf.

d6y8xdh

Wydawcą jest RT MEDIA, założona i kierowana przez Ryszarda Turskiego, mi.n. twórcę miesięcznika „Auto dziś i jutro” (obecnie „Auto moto”) oraz licznych wydań prasy motoryzacyjnej poświęconych off-roadowi, tuningowi, itd. (m.in. współautorowi udanego relaunchu tygodnika „Motor”). W czasie gdy był dyr. wydawniczym w Wydawnictwie Bauer odpowiedzialnym za segment prasy motoryzacyjnej oba główne tytuły - „Motor” i „Auto moto” były liderami swoich segmentów.

d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj