Xsara Picasso 2.0 HDI (2000 r., 196 tys. km)
Rzadko który model potrafi utrzymać się na rynku przez 10 lat. A właśnie przez tak długi okres można było kupić Citroďż˝żďż˝na Xsarę Picasso. Nic dziwnego: znajdziemy w nim niezwykle obszerne i pomysłowo zaaranżowane wnętrze (fotele drugiego rzędu można oddzielnie przesuwać i wyjmować) oraz bardzo duży bagażnik jak na kompaktowy van. Polecamy benzyniaki 1.6 i 1.8 lub trwałego diesla 2.0 HDI/90 KM. Wady? Egzemplarze z początku produkcji mogą być już „zmęczone” (skrzypi kokpit), zdarzają się awarie „elektryki” i tylnego zawieszenia.
Zalety - Citroďż˝żďż˝n Xsara Picasso to doskonała propozycja w przedziale cenowym od 10 do 20 tys. zł – przy kompaktowych wymiarach zewnętrznych zapewnia maksymalną praktyczność i funkcjonalność. Problemy mogą pojawić się przy późniejszej odsprzedaży.
Polecamy na AutoŚwiat.pl: Kia Optima 1.7 CRDI - Optymalna zmiana warty