Honda CR-V 2.2 i-CTDi (2005 r., 129 tys. km)
Terenówka jako auto rodzinne? Owszem, szczególnie że Honda CR-V z off-roadem zbyt wiele wspólnego nie ma. To po prostu podniesione kombi z funkcjonalną kabiną. Możemy liczyć na: przesuwną tylną kanapę, pojemny kufer, dużą liczbę praktycznych schowków oraz wygodny stolik między przednimi fotelami.
Równie dobrze japoński SUV wypada pod względem trwałości, ale raz na jakiś czas warto go zabrać w niezbyt trudny teren. Zastosowany napęd 4x4 (tylna oś dołączana automatycznie za pomocą pompy hydraulicznej) nie lubi bezczynności. Nieużywany dość szybko odmówi posłuszeństwa (drogie naprawy!). Polecamy trwałego i oszczędnego diesla 2.2. Benzyniak 2.0 dość dużo pali.
Zalety - CR-V II generacji to jeden z najbardziej praktycznych i najmniej awaryjnych kompaktowych SUV-ów. Kosztuje niemało, ale z reguły zapewnia niedrogą i bardzo spokojną eksploatację.
Polecamy na AutoŚwiat.pl: Kia Optima 1.7 CRDI - Optymalna zmiana warty