Trwa ładowanie...
d3muxsv
26 lutego 2014, 12:08

Jak wygląda promocja dealerów na Facebooku?

d3muxsv
d3muxsv

Profile dealerów samochodowych na Facebooku są coraz popularniejszym sposobem promocji dealerów samochodowych. Posiadają one łącznie ponad 300 000 fanów.

Największą popularnością cieszy się fanpage "Toyota Radość", którego polubiło ponad 40 000 osób. Drugie miejsce zajmuje "Gezet - Gorzów Wielkopolski" (Kia)
- prawie 20 000 polubień a trzecie - "Lexus Kraków" (prawie 11 000 fanów). Na dalszych pozycjach znajdują się "Lexus Warszawa - Wola", "Toyota Romanowski", "Da Woj sp. z o.o. Sp. K.", "Auto Plaza o/Popularna", "Bawaria Motors", "Aries Motor" i "Toyota Łódź".

Warto dodać, że najliczniejszą grupę promujących się na Facebooku dealerów ma Fiat, a pod kątem angażujących się fanów prym wiedzie przedstawiciel Mazdy - Auto Księżyno. Na profilu tego dealera angażowało się niespełna 23 proc. fanów (wobec średniej na poziomie 2,7 proc.). Biorąc po uwagę marki najlepiej pod tym względem wypada BMW, drugie jest Mitsubishi a trzecia - Skoda.

Widoczne jest jednak, że większość przedstawicieli zniechęciła się do działalności na Facebooku - 60 proc. profili ma mniej niż 200 polubień. Tylko 17 proc. profili publikuje co najmniej 5 postów na tydzień, natomiast średnia dla całej branży wynosi 0,45 posta tygodniowo. Wśród prezentowanych materiałów zdecydowany prym wiodą zdjęcia.

Źródło: Wirtualny Nowy Przemysł/Press-Service

ll/moto.wp.pl

d3muxsv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3muxsv
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj