Jak Amerykanie reklamują Fiata 500?
Pierwsza reklama Fiata 500 emitowana w Stanach Zjednoczonych sugeruje, iż najnowszy "przybysz z Włoch" adresowany jest do osób, które przejmują kontrolę nad swoim życiem. Słowem kluczowym jest w tym przypadku "pasja".
W spocie reklamowym zabrakło praktycznych informacji na temat zwrotności auta w warunkach miejskich, czy chociażby jego dynamicznych właściwości jezdnych. Całość nieco przytłacza i nudzi się już po pierwszych sekundach. Czy Amerykanie to kupią?
W Stanach Zjednoczonych gama Fiata 500 składa się z trzech wersji (Pop, Sport i Lounge) z silnikiem 1.4 MultiAir o mocy 101 KM. Można wybierać spośród 14 kolorów karoserii (kolory typu "metalik", pastelowe z perłowymi, trójwarstwowymi wykończeniami), 14 kombinacji kolorów i materiałów siedzeń, dwóch aranżacji wnętrza (czarny i kość słoniowa) oraz całej gamy akcesoriów, stworzonych przez Mopar. Model produkowany jest w Meksyku i dostępny na rynku w cenie od 15 500 dolarów.
Źródło: Moto Target