ISUZU Trooper II
Lata produkcji | 1992 - 2002 |
Dostępne wersje nadwoziowe | terenowy |
Silniki | 3.1 TD (125KM) |
Skrzynie biegów | manualna; automatyczna |
Rozstaw osi (mm) | 2329-2761 |
Długość (mm) | 4234-4661 |
Szerokość (mm) | 1745-1834 |
Wysokość (mm) | 1849-1834 |
Marki | |
Model |
Isuzu Trooper II, czyli drugiej generacji, to samochód osobowy produkowany od 1992 roku. Był to całkowicie od nowa zaprojektowana konstrukcja, która w zasadzie niewiele miała wspólnego ze swoim poprzednikiem. Powstał przy współpracy z General Motors. Nastawiony był na bardziej komfortowe podróżowanie i bardziej luksusowe wnętrze. Premiera odbyła się w 1991 roku w Japonii. Auto było widocznie obszerniejsze. Przednie zawieszenie także było niezależne, jak w poprzedniku, jednak istotne zmiany zaszły przede wszystkim w konstrukcji zawieszenia tylnego, gdzie wykorzystano cztery drążki wzdłużne wraz z drążkiem Panharda i sprężynami śrubowymi. Auto mogło przewozić do 7 osób. Występowało w dwóch wersjach nadwoziowych: krótszej 3-drzwiowej oraz dłuższej 5-drzwiowej. Na niektórych rynkach sprzedawany także pod nazwami: Acura SLX, Chevrolet Trooper, Isuzu Bighorn, Holden Jackaroo, Holden Monterey, Honda Horizon, Opel Monterey, Vauxhall Monterey. Po zakończeniu produkcji w 2002 roku Trooper nie doczekał się następcy.