Trwa ładowanie...
d1u6y09
Moto Target
28-11-2014 12:36

Internauci stawiają na Lexusa

d1u6y09
d1u6y09

Chcąc zmierzyć sukces marki w mediach społecznościowych nie wystarczy podliczyć liczby „lajków” czy udostępnień. Jest tak dlatego, gdyż „Lubię to!” nie jest tym samym, co „Kocham to!”.

Serwis Hootsuite stworzył tzw. listę miłości, badając reakcje internautów na największe marki prowadzące kampanie promocyjne w Internecie. Eksperci przebadali miliony opinii i postów, w której padła nazwa jednej z ponad 450 firm uwzględnionych w analizie, a następnie zamienili je na wynik liczbowy z wykorzystaniem narzędzia o nazwie uberVU.

Na ostateczny wynik składają się trzy główne elementy - całkowita liczba wzmianek o marce w mediach, nastawienie do marki (tzw. sentiment score czyli sposób, w jaki internauci wypowiadają się o marce) oraz liczba postów na temat danej marki, w których padło słowo "kocham".

Z najnowszego badania wynika, że najbardziej „kochaną” marką samochodów jest Lexus, który z wynikiem 79,879 punktów wyprzedził Audi, Hondę, Mercedesa i BMW. Uplasował się on tym samym na 101. miejscu w "generalce" wszystkich firm. Pierwszą lokatę zajmuje Dove (99,654 punktów), drugą Friskies (98,716 punktów) a trzecie amerykański dom towarowy Kohl`s (98,225 punktów).

Źródło: Mototarget.pl

ll/moto.wp.pl

d1u6y09
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u6y09
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj