Insignia, Avensis i Exeo - trzy prapremiery dla flot
Podczas branżowej imprezy dla fleet managerów trzy koncerny samochodowe pokazały przedpremierowo swoje nowe samochody, które niebawem będą dostępne na polskim rynku. <a href="https://moto.wp.pl/opel-6062003110908545c">Opel</a> pokazał Insignię, <a href="https://moto.wp.pl/toyota-6062003137082497c">Toyota</a> nową Avensis, a <a href="https://moto.wp.pl/seat-6062003128673409c">Seat</a> auto skierowane do menedżerów model EXEO.
Insignia ma zastąpić w ofercie Opla starszą siostrę, Vectrę. Auto aż kipi nowoczesnością. Dość powiedzieć, że posiada system rejestrowania znaków. Specjalna kamera nagrywa obraz, który widzi kierowca. Jeśli komputer uzna, że kierujący pojazdem nie stosuje się do rozpoznanego nakazu, informuje go o tym.
Z kolei reflektory samoczynnie dostosowują się do warunków panujących podczas jazdy. Inaczej świecą w trakcie podróżowania w ulewnym deszczu, inaczej kiedy warunki pogodowe są dobre. Takie rozwiązania mogą świadczyć, że Opel pragnie skusić do siebie nie tylko klientów segmentu D.
Zobacz premierę Opla Insigni, Toyoty Avensis i Seata Exeo.
Prapremiera EXEO podczas siódmej edycji Fleet & Business Day należała do najbardziej efektownych. Polski przedstawiciel Seata postawił w hali wystawienniczej wielką paczkę, na której były wydrukowane hiszpańskie stemple pocztowe.
W pewnym momencie na sali pojawił się kurier, który poprosił o potwierdzenie dostarczenia przesyłki. Następnie widzowie rozerwali papier i oczom zebranych ukazały się dwa modele sedana EXEO (jeden z silnikiem diesla, drugi benzynowy).
Słowo EXEO wywodzi się z języka łacińskiego i oznacza: "idę naprzód". Seat przekonuje, że właśnie ten samochód ma podbić rynek wymagającego klienta i trafić do menedżerów, dyrektorów i prezesów. Jak będzie w rzeczywistości? Zobaczymy.
Zobacz premierę Opla Insigni, Toyoty Avensis i Seata Exeo.