Infiniti po raz pierwszy we Frankfurcie
22 lata po swoim debiucie w USA, a zaledwie trzy lata od pojawienia się w Europie, wywodząca się z Japonii marka Infiniti po raz pierwszy uczestniczy w Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie.
Udział Infiniti w salonie wyznacza początek nowego, sześcioletniego planu rozwoju, który zakłada do roku 2016 wzrost sprzedaży do poziomu 10 proc. udziału w światowym rynku samochodów luksusowych.
Główne atrakcje, jakie Infiniti przygotowało na 64. Międzynarodowy Salon Motoryzacyjny we Frankfurcie to:
- światowy debiut samochodu koncepcyjnego klasy high-performance, którego nazwa wiąże się z osobą wyjątkowo zaangażowaną w prace projektowe (więcej szczegółów wkrótce);
- niemiecka premiera konceptu Infiniti Etherea - luksusowego samochodu kompaktowego;
- prezentacja sponsorowanego przez Infiniti bolidu Formuły 1, startującego w barwach zespołu Red Bull Racing, a kierowanego przez obecnego mistrza świata i światowego ambasadora marki Infiniti Sebastiana Vettela;
- najszybciej na świecie przyspieszająca hybryda benzynowo-elektryczna o poziomie emisji 162 g/km czyli Infiniti M35h;
- przykładowe modele z sześcioelementowej gamy Infiniti, sprzedawanej w Europie, a obejmującej coupe, sedany, kabriolety i crossovery;
- ogłoszenie sześciu najlepszych projektów, które zakwalifikowały się do finału pierwszej odsłony Konkursu sztuki cyfrowej Infiniti (Infiniti Digital Art Competition).
- Salon we Frankfurcie jest dla nas ważnym wydarzeniem, ponieważ daje nam szansę przedstawienia planów naszego rozwoju na najbliższych sześć lat - powiedział Toru Saito, wiceprezes korporacji - Zależy nam na rozwoju naszej firmy, co udowodnimy wprowadzając wiele nowych produktów oraz otwierając kolejne Centra Infiniti w Europie.
(źródło:samar.pl)
sj