Trwa ładowanie...
wiadomości
10-07-2008 13:38

Indyjski TATA wjeżdża z trzema modelami

Indyjski TATA wjeżdża z trzema modelami
d258bat
d258bat

Plany Marubeni są bardzo ambitne. Firma chce w pierwszym roku sprzedawać w Polsce po 300 aut miesięcznie.

Gigant motoryzacyjny z Azji, który na początku roku zachwycił świat, prezentując Nano, najmniejsze auto świata, już niedługo pojawi się w Polsce. "Szczegóły wprowadzenia na polski rynek nowej marki samochodów podamy w poniedziałek - zapewnia Janusz Mazurewicz z Marubeni Motors, japońskiego domu handlowego, który będzie oficjalnym dystrybutorem indyjskich pojazdów.

Japońska firma nie jest nowicjuszem na polskim rynku. Do 2005 r. sprzedawała samochody marki Nissan. Od czasu jednak, gdy dystrybucję przejął jej producent, Marubeni zawęziło działalność do handlu maszynami budowlanymi. Teraz wraca na rynek motoryzacyjny.

d258bat

Powrót nie będzie łatwy, tym bardziej że dystrybutor ma bardzo ambitne plany. Według ustaleń "WSJ Polska" chce sprzedawać trzy modele aut Taty: pickupy Tata TL, SUV-y Safari oraz najpopularniejsze auto w Indiach, czyli Indicę. Ceny są na razie utrzymywane w tajemnicy, ale od dealerów, z którymi w sprawie sprzedaży rozmawiało Marubeni, wiadomo, że mają być porównywalne do koreańskich odpowiedników, takich jak Hyundai i Kia.

Wiadomo też, że w pierwszej fazie projektu samochody te mają być sprzedawane przez 30 punktów dealerskich. W późniejszym czasie sieć ta może powiększyć się o kolejnych 10 stacji.

Najciekawsze są jednak plany sprzedażowe firmy. Każdy punkt ma bowiem sprzedać w ciągu miesiąca 10 pojazdów. Marubeni chce więc sprzedawać w sumie 300 sztuk miesięcznie, a to plasowałoby indyjską markę w drugiej dziesiątce rankingu popularności w Polsce. Dealerzy uważają ten plan za mało realny.

d258bat
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d258bat
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj