Trwa ładowanie...
28-02-2013 14:32

Hyundai zlikwiduje część salonów, otworzy nowe

Hyundai zlikwiduje część salonów, otworzy noweŹródło: zdjęcie producenta
d2xqs7l
d2xqs7l

Koreańska marka przeszła przez ostatnie lata sporą ewolucję. Z producenta tanich i kiepsko wykonanych samochodów przerodziła się w silnego konkurenta europejskich marek, który oferuje ciekawe samochody. Teraz Hyundai chce poprawić jakość obsługi klientów, co oznacza zamknięcie części salonów dilerskich i otwarcie nowych punktów sprzedaży.

Jak informuje "Dziennik Gazeta Prawna", Hyundai jest szóstą co do popularności marką w Polsce i posiada obecnie ponad 50 punktów dilerskich. Marcin Okrój, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland, tłumaczy, że niektórzy dilerzy nie spełniają wymagań marki co do jakości obsługi. Z tego powodu polskie przedstawicielstwo koreańskiej marki ma zamiar wymienić część punktów dilerskich na nowe. Między innymi małe firmy zostaną zastąpione przez większe, takie, które dysponują odpowiednim budżetem.

Nie wiadomo ilu dilerów Hyundaia zniknie, ani ile powstanie nowych punktów. Wiadomo natomiast, że zmiany wymusza europejska centrala, która chce podnosić standard obsługi klientów, aby dalej poprawiać wizerunek marki. Eksperci zauważają, że koreański producent podąża śladami japońskich marek, które zdobyły serca klientów solidnością i jakością obsługi. O popularności Hyundaia w Polsce świadczy 15,3 tys. samochodów sprzedanych w 2012 roku. Co równie ważne - większość tych aut trafiła w ręce prywatne, a nie została zakupiona do firmowych flot.

sj, moto.wp.pl

d2xqs7l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xqs7l
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj