Hyundai stawia na luksus
W wybranych salonach amerykańskich dealerów pojawią się już w grudniu pierwsze egzemplarze luksusowej limuzyny Equus. Kilka tygodni temu samochód prezentowany był na stoisku firmy Hyundai Motor podczas jesiennych targów w Paryżu. Firma zastawia się, czy samochód spodoba się europejskim klientom, i od tego uzależnia ewentualną decyzję o wprowadzeniu samochodu do oferty również na Starym Kontynencie.
W ramach oferty na model Equus rocznik 2011 na rynku amerykańskim samochód dostępny jest w dwóch następujących wersjach:
- Equus Signature: cena od 58 000 dolarów
- Equus Ultimate: cena od 64 500 dolarów
Przygotowano takie rozwiązania jak np. możliwość przekazania auta pracownikowi serwisowemu, który osobiście zabierze wóz, a po wykonaniu wszystkich prac odstawi go pod dom klienta. W międzyczasie klient ma za darmo do dyspozycji samochód zastępczy tej samej klasy.
Co ciekawe, każdy klient otrzyma również urządzenie Apple iPad z interaktywną instrukcją obsługi pojazdu (zamiast opasłej książki) tak, aby szybko i w przystępnej formie móc poznać wszystkie możliwości limuzyny Equus.
Jednym z najpopularniejszych modeli marki Hyundai w USA jest aktualnie Sonata, na którą przypada około 1/3 całego wolumenu. W tym roku sprzedaż wspomnianej limuzyny wzrosła już o około 50 procent.