Trwa ładowanie...
d4l67ti

HYUNDAI Santa Fe DM

Dane techniczne, opinie, informacje
HYUNDAI Santa Fe DM
Lata produkcji

2013

Dostępne wersje nadwoziowe

terenowy

Silniki

2.4 L I4 190 KM, 3.3 L V6 290 KM, 2.0 L Turbo I4 264KM, 2.0L CRDI 170 KM, 2.2L CRDI 200KM

Skrzynie biegów

manualna; automatyczna

Rozstaw osi (mm)

2700/2800

Długość (mm)

4689/4905

Szerokość (mm)

1880

Wysokość (mm)

1679/1690

Marki
Model

Nowe wcielenie Hyundaia Santa Fe chce kontynuować niezłą passę swojego poprzednika. Jego konstruktorzy upatrują najgroźniejszej konkurencji wśród samochodów BMW, Audi i Mercedesa. Od strony prezencji trudno Hyundaiowi cokolwiek zarzucić. Styliści stanęli na wysokości zadania i przedstawili bardzo odważny projekt odcinający się od bezpośredniego poprzednika. Kreślarze zrezygnowali z obłości na rzecz dynamicznych przetłoczeń, dodających autu pożądanej dziś wyjątkowości. Delikatnie rozczarowuje natomiast wnętrze. W tej kwestii autu zdecydowanie bliżej do Chevroleta Captivy niż Audi Q5. Jakość materiałów wykończeniowych nie jest zła, ale za dużo wewnątrz twardych plastików i nie do końca przemyślanych detali. Tworzywa zostały solidnie spasowane, jednak brak im typowej dla segmentu premium szlachetności. Pod maską Santa Fe może pracować silnik CRDi o pojemności 2.2 litra lub 2.0 w dwóch wariantach mocy. Słabszy generuje 150 KM i 383 Nm, natomiast mocniejszy 197 koni mechanicznych i 436 Nm momentu obrotowego.
Dzięki bezkluczykowemu dostępowi, wystarczy wcisnąć przycisk Start Engine, by ruszyć przed siebie. Od razu daje się zauważyć świetne wyciszenie kabiny. Nawet przy prędkościach autostradowych, do wnętrza dochodzą jedynie nieliczne odgłosy.

d4l67ti
d4l67ti
d4l67ti
Więcej tematów
d4l67ti