Hyundai osiąga założony plan sprzedaży
Hyundai osiągnął założone plany sprzedaży w Europie. Udział rynkowy marki na Starym Kontynencie osiągnął w lutym 3,8 proc., zaś celem jest utrzymanie 3,5 proc. udziału.
Liczba zarejestrowanych modeli Hyundaia wzrosła o 1,4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2012 r., osiągając poziom 31 753 egzemplarzy. Jest to spory wyczyn, gdyż ogólna sprzedaż na rynku w lutym spadła aż o 10,2 proc. - W tym roku nasze wzrosty nie są stabilne, ale jesteśmy zadowoleni z dotychczasowego wyniku. Osiągnięcie celu jakim jest utrzymanie udziału na poziomie 3,5 proc. w Europie stworzy podstawy do dalszego rozwoju naszej firmy po 2014 r. - powiedział Allan Rushforth, dyrektor operacyjny europejskiego oddziału Hyundaia.
Marka w ostatnim czasie podjęła inwestycje w rozwój swojej infrastruktury, które mają poprawić jakość produktów i usług. Jedną z nich jest rozwój fabryki w Turcji - przeznaczono 475 mln euro na zwiększenie produkcji ze 120 000 do 200 000 aut rocznie. Nad poprawą jakości i wydajności modeli będzie pracować Centrum Testowe zlokalizowane w pobliżu toru Nurburgring. Inwestycja kosztować będzie ok. 5,5 mln euro.
Zdaniem przedstawicieli Hyundaia po 2014 r. spodziewana jest poprawa sytuacji na europejskim rynku motoryzacyjnym.
Źródło: Hyundai
ll/moto.wp.pl