Hyundai na fali
Już czternasty miesiąc z rzędu Hyundai odnotowuje wzrost sprzedaży swych aut w Europie.
W lutym 2005 roku Hyundai sprzedał o 6% więcej samochodów, niż w lutym 2004 roku. W takim ujęciu porównania tych samych miesięcy dwóch kolejnych lat Hyundai odnotowuje wzrost sprzedaży już czternasty miesiąc z rzędu.
O ile jeszcze kilka lat temu Hyundai był postrzegany wyłącznie niemal jako producent relatywnie tanich i prostych samochodów, o tyle teraz sytuacja zmienia się. Najczęściej sprzedawanym modelem w lutym był Getz (7146 egzemplarzy), ale drugim w kolejności, nowy SUV o nazwie Tucson, który nie jest jeszcze obecny w Polsce. Świadczy to o „dojrzewaniu” koreańskiej marki na rynku europejskim, a przejawia się sprzedawaniem coraz droższych, lepiej wyposażonych modeli.