Honda Civic o dwóch twarzach – nietypowa reklama
Honda przygotowuje się do premiery nowej odsłony Civica w sportowej odmianie Type-R. W reklamie zapowiadającej nowy model japoński producent pokazuje jaka jest idea hot-hatchów – samochodów, które z jednej strony są praktycznymi kompaktami, a z drugiej dzikimi sportowcami.
Na swoim profilu w serwisie YouTube Honda umieściła interaktywną, która pozwala na przełączanie między dwie wersjami filmu. Wystarczy wcisnąć przycisk „R” na klawiaturze, aby przekonać się jaka jest różnica pomiędzy zwykłym Civiciem a wersją Type-R. Nowy model w wersji produkcyjnej trafi do sprzedaży w 2015 roku.
Przedstawiciele Hondy już chwalą możliwości tego auta. Ich zdaniem samochód ten będzie nawet szybszy o typowo sportowego NSX. Tak wyjątkowe możliwości ma zapewnić 2-litrowy, turbodoładowany silnik osiągający 7000 obr./min i dysponujący mocą przekraczającą 280 KM. Honda wykonała ukłon w stronę tradycjonalistów i nowy Type-R będzie oferowany z 6-biegową skrzynią manualną.
Najszybszy Civic w historii będzie mógł pracować w dwóch trybach. Już standardowy ma zapewniać świetne osiągi i zamienić praktyczne auto kompaktowe w prawdziwie sportowy samochód. Po wciśnięciu przycisku „+R” Honda ma stać się bardziej ekstremalna poprzez zmianę reakcji silnika i układu kierowniczego oraz dostosowując zawieszenie do jeszcze szybszej jazdy. Inżynierowie japońskiej marki mocno pracowali również nad tym, aby samochód był w stanie skutecznie przenieść tak ogromną moc na przednią oś.
Nietypową reklamę stworzył też amerykański Lincoln, który stara się ożywić swój konserwatywny wizerunek. W tym filmie Jim Carrey łączy obraz bogatego właściciela luksusowego SUV-a z typowym dla siebie humorem.