Trwa ładowanie...
29-09-2011 15:06

Harley-Davidson prezentuje nowości na 2012 rok

Harley-Davidson prezentuje nowości na 2012 rokŹródło: zdjęcie producenta
d1uhyvs
d1uhyvs

W roku 2012 Harley-Davidson oferuje więcej mocy, wprowadzając silniki Twin Cam 103 jako standardowe wyposażenie w większości motocykli Softail i Touring. Do gamy modelowej Harley-Davidson dołączą dwa nowe modele: V-Rod 10th Anniversary Edition i Dyna Switchback.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

W linii V-Rod Harley-Davidson prezentuje 3 nowości - V-Rod 10th Anniversary Edition oraz odświeżone Night Rod Special i V-Rod Muscle. Przemodelowany Night Rod Special posiada węższy tył, lżejsze koła i udoskonaloną ergonomię podnóżków i kierownicy, ułatwiającą dostęp do tych elementów. Odwrócony widelec przedni i regulowane zawieszenie tylne usprawniają prowadzenie i manewry.

Nowy Dyna Switchback to kameleon wśród motocykli. Ze sztywnymi sakwami w kolorze karoserii i montowaną na widelcu szybą przednią Switchback to prawdziwy motocykl turystyczny w stylu custom. Jednak w ciągu zaledwie kilku sekund powyższe elementy można zdemontować bez użycia narzędzi. Wówczas Switchback przekształca się w unikalnego ulicznego cruisera ze lśniącą obudową lampy przedniej, pięcioramiennymi aluminiowymi kołami i kierownicą mini-ape.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

- Nowa geometria przodu, parametry kół i opon oraz teleskopowy widelec są opracowane tak, by zapewnić lekkość prowadzenia i szybkość reakcji maszyny - tłumaczy Brian Scherbarth, inżynier z firmy Harley-Davidson. - Już podczas jazdy próbnej można się przekonać, że Switchback to maszyna turystyczna z dużym potencjałem, dająca sporą przyjemność z jazdy.

Silnik Twin Cam 103 będzie montowany we wszystkich modelach Touring i Softail 2012 (za wyjątkiem Blackline). Silnik ten wytwarza moment obrotowy do 134 Nm, co stanowi ok. 6 proc. więcej, niż silnik Twin Cam 96, poprzednio montowany standardowo w wielu modelach. Aby poprawić osiągi Twin Cam 103 wyposażono w specjalne wałki rozrządu i automatyczny zawór dekompresyjny.

sj

d1uhyvs
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1uhyvs
Więcej tematów