Trwa ładowanie...
20-08-2010 15:29

Gwarancja Opla nie jest ograniczona czasowo

Gwarancja Opla nie jest ograniczona czasowoŹródło: Marek Wieliński
d436xbb
d436xbb

W pierwszych dniach sierpnia Opel oraz siostrzana marka Vauxhall wywołały w mediach duże poruszenie, ogłaszając wprowadzenie nowej oferty gwarancyjnej, która została określona jako „dożywotnia”. Czy w przyszłości z programu mają szansę skorzystać również klienci w Polsce?

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

W pierwszych dniach sierpnia Opel oraz siostrzana marka Vauxhall wywołały w mediach duże poruszenie, ogłaszając wprowadzenie nowej oferty gwarancyjnej, która została określona jako „dożywotnia”. Program objął swoim zasięgiem jak na razie Niemcy oraz Wielką Brytanię.

Gwarancja obejmuje przebieg do 160 000 km/100 000 mil i w pierwszej kolejności może z niej skorzystać osoba kupująca każdy z fabrycznie nowych modeli samochodów dostępnych w ofercie (za wyjątkiem gamy Movano, Vivaro oraz Combo). Program obejmuje wszystkie ważne komponenty pojazdu takie jak m.in. układ napędowy, kierowniczy, elektryczny oraz elektronikę. W Niemczech koncern ponosi wszystkie koszty robocizny, natomiast koszty materiałowe pokrywane są przez producenta w 100% dla wozu mającego przebieg do 50 000 km. Następnie udział kosztów ponoszonych przez użytkownika auta stopniowo zwiększa się wraz z rosnącym przebiegiem.

d436xbb

Jak wynika ze statystyk, w Niemczech używane przez osoby prywatne auta osobowe pokonują w ciągu roku dystans średnio około 11 000 km. Przy założeniu, że gwarancja obejmuje przebieg 160 000 km, program generuje korzyści dla użytkownika wozu przez jakieś 15 lat (nad Renem pierwszy właściciel swojego auta użytkuje je średnio przez 8 lat). Wspomniany program gwarancyjny objął swoim zasięgiem jak na razie Niemcy oraz Wielką Brytanię. Czy w przyszłości z oferty koncernu mają szansę skorzystać również klienci w Polsce?

(fot. Marek Wieliński)
Źródło: (fot. Marek Wieliński)

_ - W chwili obecnej nie ma planów rozszerzenia go na inne kraje - _ wyjaśnia nam Przemysław Byszewski z firmy General Motors Poland. _ - Przez jakiś czas będzie oceniany wpływ tego programy na tych rynkach. Dopiero po szczegółowych analizach danych może zostać podjęta decyzja o jego rozszerzeniu na kolejne kraje. W chwili obecnej nie są podawane żadne przybliżone daty. _

Jak zapewniają przedstawiciele Opla, pierwsze reakcje ze strony niemieckich klientów okazały się bardzo pozytywne, co potwierdza słuszność rozpoczętej kampanii.

d436xbb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d436xbb
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj