Grupa Renault zwiększa udział w polskim rynku
Łączna sprzedaż Grupy była o 3 860 egzemplarzy większa niż w 2012 r. Polscy klienci zakupili 14 622 osobowych Renault, o 12,8 proc. więcej niż w 2012 r. Liderem sprzedaży został model Clio (6 551 egzemplarzy, wliczając Clio Grandtour). Dobrze przyjęty został Captur - zaledwie po 3 miesiącach od debiutu zdobył pozycję lidera w swoim segmencie.
O 13 proc. wzrosła liczba rejestracji osobowych Dacii. W ubiegłym roku marka ta znalazła się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych pod względem sprzedaży samochodów osobowych z ilością 10 812 sztuk. Największy w tym udział miał odnowiony model Duster (4 669 sztuk).
O 14,4 punktu procentowego wzrósł udział Grupy na polskim rynku samochodów dostawczych. Sprzedano 6 881 egzemplarzy.
Źródło: Renault
ll/moto.wp.pl